Φάση Σεναρίου
ΣΕΠ (Ασφάλεια και Υγιεινή-Περιβάλλον Εργασίας) (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)
Εισαγωγή
Ο εκπαιδευτικός κάνει μια σύντομη εισαγωγή σχετικά με το θέμα και τους στόχους της εισήγησης. Στη συνέχεια ελκύει την προσοχή των μαθητών με τη βοήθεια ενός βίντεο που με εύστοχο αλλά και χιουμοριστικό τρόπο δείχνει τις συνέπειες που μπορεί να έχει η έλλειψη ατομικών μέσων προστασίας και συγκεκριμένα ενός μόνο κράνους.
Ακολουθεί σχολιασμός του βίντεο και οι μαθητές στο πλαίσιο μιας δυναμικής και ενεργούς διαδικασίας καταθέτουν τις δικές τους παρατηρήσεις σχετικά με τα μέσα προστασίας που γνωρίζουν και χρησιμοποιούνται ή όχι σε διάφορους εργασιακούς τομείς αλλά και στο χώρο των εργαστηρίων του σχολείου.
Ακολουθεί η προβολή μιας ταινίας του γνωστού ήρωα Napo με βασικό θέμα τα ατομικά μέσα προστασίας στον εργασιακό χώρο.
Συνοψίζοντας ο εκπαιδευτικός κάνει μια σύντομη εισήγηση για τα παρακάτω:
Τι είναι Μέσα Ατομικής Προστασίας
Πότε χρησιμοποιούνται Μέσα Ατομικής Προστασίας
Ποιες είναι οι βασικές απαιτήσεις για τα ΜΑΠ
Στους μαθητές δίνεται φύλλο πληροφοριών που αναφέρει τα σημαντικά σημεία της διδασκαλίας του εκπαιδευτικού ο οποίος έχει ρόλο διευκολυντικό, εμψυχωτικό και υποστηρικτικό.
safety@work
Φύλλο Πληροφοριών
ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Δημιουργός Σεναρίου: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)