Φάση Σεναρίου
ΣΕΠ (Ασφάλεια και Υγιεινή-Περιβάλλον Εργασίας) (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)
Αξιολόγηση
8λεπτά
Οι μαθητές παρατηρούν διάφορες εικόνες εργαζομένων και αναγνωρίζοντας τον επαγγελματικό κίνδυνο ή την επαγγελματική ασθένεια που ελοχεύει, απαντούν σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και μετά τον έλεγχο των απαντήσεων, γίνεται άμεση ανατροφοδότηση μέσω εικονιδίου.
Χαρακτηρίστε με Ορθή ή Λανθασμένη την Ατομική Προστασία του εργαζομένου της κάθε εικόνας.
..
..
..
..
Δημιουργός Σεναρίου: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Μέσα Ατομικής Προστασίας ( ΜΑΠ )» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).