Φάση Σεναρίου
Βιολογία (Γυμνάσιο)
Κυτταρική αναπνοή - Όργανα αναπνευστικού
45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
anapneystiko_systima_fe_1is_fasis.pdf
Στη φάση αυτή διερευνούμε:
- την κυτταρική αναπνοή,
- τα όργανα του αναπνευστικού συστήματος,
- τη δομή και τη συνεργασία τους.
1η Δραστηριότητα (αφόρμηση)
2η Δραστηριότητα (προϋπάρχουσες αντιλήψεις)
Μαθησιακό αντικείμενο: Κυτταρική αναπνοή
Διάγραμμα κυτταρικής αναπνοής (Μετακινήστε τις ετικέτες στη σωστή τους θέση)
3η Δραστηριότητα:
Μαθησιακό αντικείμενο: Αναπνοή - Πέψη τροφής - Αίμα
Σχέση αναπνευστικού - πεπτικού - κυκλοφορικού συστήματος (επιλέξτε τη σωστή απάντηση στις 5 ερωτήσεις που προβάλονται από δεξιά)
Διάγραμμα τριών συστημάτων (μεταφέρετε τις καρτέλες από δεξιά στη σωστή τους θέση)
4η Δραστηριότητα
Μαθησιακό αντικείμενο: Το αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπου
Όργανα αναπνευστικού συστήματος και λειτουργίες τους
Πορεία του εισπνεόμενου αέρα (μεταφέρετε τις ετικέτες από αριστερά στη σωστή τους θέση)
5η Δραστηριότητα (συμπέρασμα)
Η λειτουργία της επιγλωττίδας
Διάγραμμα αναπνευστικού συστήματος
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΛΑΝΟΥΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΛΑΘΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΑΘΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Η αναπνοή στον άνθρωπο» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).