Φάση Σεναρίου

Βιολογία (Γυμνάσιο)

Η αναπνοή στον άνθρωπο

3 ώρες

Κυτταρική αναπνοή - Όργανα αναπνευστικού

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
anapneystiko_systima_fe_1is_fasis.pdf

Στη φάση αυτή διερευνούμε:

  • την κυτταρική αναπνοή,
  • τα όργανα του αναπνευστικού συστήματος, 
  • τη δομή και τη συνεργασία τους.

1η Δραστηριότητα (αφόρμηση)


2η Δραστηριότητα (προϋπάρχουσες αντιλήψεις)


Μαθησιακό αντικείμενο: Κυτταρική αναπνοή


Διάγραμμα κυτταρικής αναπνοής (Μετακινήστε τις ετικέτες στη σωστή τους θέση)


3η Δραστηριότητα:


Μαθησιακό αντικείμενο: Αναπνοή - Πέψη τροφής - Αίμα


Σχέση αναπνευστικού - πεπτικού - κυκλοφορικού συστήματος (επιλέξτε τη σωστή απάντηση στις 5 ερωτήσεις που προβάλονται από δεξιά)


Διάγραμμα τριών συστημάτων (μεταφέρετε τις καρτέλες από δεξιά στη σωστή τους θέση)


4η Δραστηριότητα


Μαθησιακό αντικείμενο: Το αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπου


Όργανα αναπνευστικού συστήματος και λειτουργίες τους


Πορεία του εισπνεόμενου αέρα (μεταφέρετε τις ετικέτες από αριστερά στη σωστή τους θέση)


5η Δραστηριότητα (συμπέρασμα)


Η λειτουργία της επιγλωττίδας


Διάγραμμα αναπνευστικού συστήματος


Δημιουργός Σεναρίου: ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΛΑΝΟΥΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΛΑΘΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΑΘΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Η αναπνοή στον άνθρωπο» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
740