Φάση Σεναρίου
Βιολογία (Γυμνάσιο)
Υγιεινή ζωή και αναπνευστικό σύστημα
25λεπτά
Φύλλα Εργασίας
anapneystiko_systima_fe_3is_fasis.pdf
Στη φάση αυτή διερευνούμε:
- τον τρόπο με τον οποίο το παθητικό κάπνισμα επηρεάζει την υγεία όλων και κυρίως των παιδιών
- και την επίδραση του ενεργητικού καπνίσματος στην παγκόσμια υγεία.
Μαθησιακό αντικείμενο: Δεν μπορώ να αναπνεύσω
Μαθησιακό αντικείμενο: Πίσσα στους πνεύμονες
Μαθησιακό αντικείμενο: Ενημερωτικό τηλεοπτικό μήνυμα
Χημικές ουσίες στον καπνό του τσιγάρου
Τσιγάρο και Αλήθειες (κάθε φορά μία είναι η σωστή πρόταση, επιλέξτε την)
Μαθησιακό αντικείμενο: Κάπνισμα μια συνήθεια που σκοτώνει
Αντικαπνιστική Συμπεριφορά
Παρατήρηση εργαστηριακού παρασκευάσματος υγιούς πνεύμονα
Παρατήρηση εργαστηριακού παρασκευάσματος πνεύμονα με καρκίνο
1η Δραστηριότητα (αφόρμηση)
2η Δραστηριότητα: (προϋπάρχουσες αντιλήψεις)
3η Δραστηριότητα
5η Δραστηριότητα (συμπέρασμα)
4η Δραστηριότητα
6η Δραστηριότητα: Οδηγίες για εργασίες των ομάδων
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΛΑΝΟΥΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΛΑΘΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΑΘΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Η αναπνοή στον άνθρωπο» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).