Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 6 από 6 αποτελέσματα

Φύγε-φύγε ποντικάκι...

Προσχολική Παιδαγωγική, Παιδί και Πληροφορική

Ανθρώπινο σώμα: '' Η τελειότερη μηχανή ''

Προσχολική Παιδαγωγική, Παιδί και Πληροφορική

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στο SCRATCH για την 5η - 6η Δημοτικού

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Αναγκαιότητα χρήσης της δομής δεδομένων του πίνακα

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές