Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 4 από 4 αποτελέσματα

Φύγε-φύγε ποντικάκι...

Προσχολική Παιδαγωγική, Παιδί και Πληροφορική

Ανθρώπινο σώμα: '' Η τελειότερη μηχανή ''

Προσχολική Παιδαγωγική, Παιδί και Πληροφορική

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές