Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 5 από 5 αποτελέσματα

Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ο μινωικός πολιτισμός

Ιστορία (ΠΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές