Μηχανολογία (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

ΔΑΠΕΔΟΘΕΡΜΑΝΣΗ

Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Αυτό το ψηφιακό σενάριο ασχολείται με την ενδοδαπέδια θέρμανση (ή δαπεδοθέρμανση). Θα γνωρίσετε τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος θέρμανσης σε σύγκριση με άλλα συστήματα που χρησιμοποιούνται παραδοσιακά. Επίσης θα μελετήσετε και θα δείτε τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται οι εργασίες τοποθέτησης. Αυτό το γνωστικό αντικείμενο διδάσκεται στο μάθημα ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ και ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ της Β΄ τάξης Τεχνικών Μηχανικών Θερμικών Εγκαταστάσεων των ΕΠΑΛ.

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

Οι μαθητές συχνά δεν μπορούν να κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας της δαπεδοθέρμανσης καθώς και τις ιδιαιτερότητες στην λειτουργία της.

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
10 λεπτά
Φάση 1: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Χώρος Διεξαγωγής: ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
100 λεπτά
Φάση 2: ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ
Χώρος Διεξαγωγής: ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
15 λεπτά
Φάση 3: ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
Χώρος Διεξαγωγής: ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. Να είναι σε θέση οι μαθητές : Να αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα της δαπεδοθέρμανσης.
  2. Να περιγράφουν πώς επιτελούνται οι εργασίες τοποθέτησης του συστήματος
  3. Να αναφέρουν σημαντικούς παράγοντες για την απόδοση του συστήματος.
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
Δαπεδοθέρμανση
θέρμανση δαπέδου
σύστημα χαμηλών θερμοκρασιών
εξοικονόμηση ενέργειας.
Υλικοτεχνική υποδομή: 
Βιντεοπροβολέας και Η/Υ
Δημιουργός Σεναρίου: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΓΟΜΑΤΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ (Συντονιστής)