Μουσική (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

Οστινάτο

Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Βιωματική προσέγγιση της έννοιας οστινάτο (ακρόαση, εκτέλεση, τραγούδι, δημιουργία).

 

Πηγή εικόνας: Geometric repeated patterns, Mundesley Junior School, http://www.mundesleyjuniorschool.com/InternetResources/ICT/Yr4/Repeating...

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

Η κατανόηση του ρυθμικού και μελωδικού οστινάτο.

 

Πηγή εικόνας: Geometric repeated patterns, Mundesley Junior School, http://www.mundesleyjuniorschool.com/InternetResources/ICT/Yr4/Repeating...

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
5 λεπτά
Φάση 1: Αφόρμηση- Βλέπω και παρατηρώ
Χώρος Διεξαγωγής: Αίθουσα μουσικής ή σχολική αίθουσα με προβολέα και μουσικά όργανα
15 λεπτά
Φάση 2: Ακούω, βλέπω, αναγνωρίζω, συνοδεύω
Χώρος Διεξαγωγής: Αίθουσα μουσικής ή σχολική αίθουσα με προβολέα και μουσικά όργανα
45 λεπτά
Φάση 3: Τραγουδώ και παίζω μουσική
Χώρος Διεξαγωγής: Αίθουσα μουσικής ή σχολική αίθουσα με προβολέα και μουσικά όργανα
15 λεπτά
Φάση 4: Τί έμαθα;
Χώρος Διεξαγωγής: Αίθουσα μουσικής ή σχολική αίθουσα με προβολέα και μουσικά όργανα
10 λεπτά
Φάση 5: Το Οστινάτο και η μουσική της επιλογής μου
Χώρος Διεξαγωγής: Αίθουσα μουσικής ή σχολική αίθουσα με προβολέα
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. Να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια του οστινάτο (ρυθμικού και μελωδικού).
  2. Να εντοπίσουν το οστινάτο σε διαφορετικά είδη μουσικής.
  3. Να τραγουδήσουν και να παίξουν με τα όργανα απλές μελωδίες και ρυθμούς.
  4. Να συγχρονιστούν παίζοντας όλοι μαζί - είτε σε ομάδα, είτε με όλη την τάξη- μουσική.
  5. Να συνδέσουν τη νέα γνώση με την καθημερινή τους ζωή.
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
ρυθμικό οστινάτο
μελωδικό οστινάτο
αυτοσχεδιασμός
μουσική ακρόαση
Υλικοτεχνική υποδομή: 
Συμβατικά και μη συμβατικά όργανα, διαδραστικός πίνακας ή προτζέκτορας
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΕΡΑΚΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΕΡΠΕ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΔΑΛΙΑΝΟΥΔΗ ΕΙΡΗΝΗ(ΡΕΝΑΤΑ) (Συντονιστής)