Γαλλική Γλώσσα (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

C'est drôle de faire la cuisine!

Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning "Bon appétit à la grecque et à la française" που υλοποιείται με το Lycée Aristide Briand (Orange-France), οι μαθητές του ελληνικού εταιρικού σχολείου που διδάσκονται τη γαλλική γλώσσα, λαμβάνουν, κατά τη διάρκεια μιας βιντεοδιάσκεψης, ένα βίντεο από τους Γάλλους συμμαθητές τους με θέμα την παρουσίαση μιας γαλλικής συνταγής μαγειρικής! Οι μαθητές ενθουσιάζονται, μελετούν το αυθεντικό οπτικοακουστικό ντοκουμέντο που έχουν στη διαθεσή τους και ταυτόχρονα ολοκληρώνουν την αντίστοιχη ενότητα του σχολικού εγχειριδίου (Unité 4, "À table"). 

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

Η τάξη σας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα συνεργατικής δράσης e-twinning με θέμα: "Bon appétit à la grecque et à la française" και καλείσθε να συνεργαστείτε με το σχολείο Lycée Aristide Briand (Orange, France). Οι γάλλοι συμμαθητές σας ενδιαφέρονται για την ελληνική κουζίνα και εσείς για τη γαλλική. Αυτή εξάλλου είναι και η βάση της συνεργασίας (ανταλλαγή συνταγών και πραγματοποίησή τους). Το πρόγραμμα ξεκινά και καλείστε, στο πλαίσιο των ανταλλαγών, να παρουσιάσετε ελληνικές συνταγές και στη συνέχεια να εκτελέσετε τις γαλλικές συνταγές που θα σας στείλουν. Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι βρίσκεται σε εξέλιξη! En route vers l'aventure!!! 

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
46 λεπτά
Φάση 1: Ολοκλήρωση της ενότητας 4 "A table " του βιβλίου
Χώρος Διεξαγωγής: Στη σχολική αίθουσα
46 λεπτά
Φάση 2: Λήψη της συνταγής από τους Γάλλους μαθητές
Χώρος Διεξαγωγής: Εργαστήριο Πληροφορικής
46 λεπτά
Φάση 3: Επεξεργασία βίντεο από τους μαθητές
Χώρος Διεξαγωγής: Εργαστήριο Πληροφορικής
46 λεπτά
Φάση 4: Περαιτέρω προσέγγιση του βίντεο
Χώρος Διεξαγωγής: Εργαστήριο Πληροφορικής
46 λεπτά
Φάση 5: Αξιολόγηση-σχεδιασμός τελικού προϊόντος
Χώρος Διεξαγωγής: Σχολική αίθουσα
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. Κατανόηση μια απλής συνταγής μαγειρικής
  2. Κατανόηση των διάφορων προϊόντων διατροφής, συστατικών, εργαλείων
  3. Ανάπτυξη υποθέσεων (να φανταστούν τη συνέχεια)
  4. Εμπλουτισμός υπάρχοντος λεξιλογίου (χρήση προστακτικής, εκφράσεων ποσότητας, μεριστικών άρθρων)
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
cuisine
alimentation
recettes de cuisine
habitudes culinaires
Υλικοτεχνική υποδομή: 
Ηλεκτρονικός υπολογιστής, σύνδεση στο διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας
Δημιουργός Σεναρίου: Αθηνά Βαρσαμίδου (Εκπαιδευτικός)