

Διάφοροι Έλληνες οι οποίοι υπήρξαν εξέχουσες προσωπικότητες και έχουν προσφέρει με τον τρόπο τους στην πρόοδο γίνονται το θέμα της έρευνας αυτού του σχεδίου εργασίας.
Το σενάριο είναι βασισμένο στην ενεργό εμπλοκή και προσωπική επιλογή των μαθητών με αναζήτηση για τις προσωπικότητες που ενδιαφέρουν τους ίδιους. Μέσα από την έρευνά τους οι μαθητές, θα μάθουν τόσο αυτούς τους Έλληνες, όσο και το έργο τους στο τομέα που διέπρεψε ο καθένας. Επίσης θα προβληματιστούν σχετικά με τα χαρακτηριστικά αυτών των προσωπικοτήτων και θα αποτελέσουν πρότυπα για τους ίδιους τους μαθητές.
Τα ψηφιακά εργαλεία θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον των μαθητών, δίνοντάς τους το έναυσμα αρχικά και βοηθώντας τους στη συνέχεια να ομαδοποιήσουν και να ανακαλέσουν τις γνώσεις που απέκτησαν, όπως και να αξιολογήσουν το έργο τους.
Μέσα στην ιστορία της Ελλάδας (από τα αρχαία χρόνια μέχρι και τη σύγχρονη εποχή), βρίσκονται αρκετοί Έλληνες που έχουν διαπρέψει σε πολλούς τομείς, τόσο που η δράση τους να τους έχει κάνει «διάσημους» πέρα από την εποχή τους και πέρα από τα σύνορα της χώρας μας. Τι ακριβώς κάνει ένας άνθρωπος για να μείνει στην ιστορία; Τι είναι αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει;
Βασικός προβληματισμός του σεναρίου είναι να βοηθήσει τα παιδιά να αναγνωρίσουν τη διαφορά ανάμεσα στους ανθρώπους που διαπρέπουν σε διάφορους τομείς και στους ‘διάσημους’ που προβάλλονται από τα ΜΜΕ.
- Θα μάθουν οι μαθητές τα «επιτεύγματα» κάποιων από τους πιο αναγνωρισμένους Έλληνες όλων των εποχών
- Θα 'ανακαλύψουν' τι είναι αυτό που κάνει έναν άνθρωπο να «ξεχωρίζει», να αποκτά κύρος και αναγνώριση
- Θα σκεφτούν κριτικά για τον τρόπο της δικής τους επιλογής κάποιου προσώπου
- Θα αναγνωρίσουν την ανάγκη για αναζήτηση πληροφορίας
- Θα μάθουν να αξιολογούν και να αξιοποιούν τις πηγές
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)