Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων και Διατροφής (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

ΕΤΗΣΙΑ ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΦΥΤΑ

Γενική περιγραφή περιεχομένου: 

Στο σενάριο αυτό οι μαθητές θα εξοικιωθούν με ορισμένα από τα Ανοιξιάτικα Ανθόφυτα, θα μάθουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους, την καλλωπιστική τους αξία και τη χρησιμότητά τους .

Επιπλέον οι μαθητές, θα ασχοληθούν με την εφαρμογή, απλών σχεδιαστικών προγραμμάτων Κηποτεχνίας, όπως το GardenPuzzle και ο Οδηγός Καλλωπιστικών Φυτών .

Τέλος θα μάθουν να τα φυτεύουν, να τα φροντίζουν και να τα καλλιεργούν αειφορικά .

Εκπαιδευτικό Πρόβλημα: 

Το παρόν σενάριο βοηθά να ξεπεραστούν δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην αναγνώριση των ετήσιων καλλωπιστικών φυτών . Επίσης θα μάθουν τα στάδια φύτευσης των Ανοιξάτικων Ετήσιων Καλλωπιστικών φυτών και τις καλλιεργητικές φροντίδες που αυτά θέλουν . Τέλος θα αποκτήσουν τις κατάλληλες γνώσεις που θα βοηθήσουν τους μαθητές να ξεπεράσουν προβλήματα στην κατανόηση και εφαρμογή απλών σχεδιαστικών προγραμμάτων κηποτεχνίας .

Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου: 
45 λεπτά
Φάση 1: Τα κυριότερα Ανοιξιάτικα Ανθόφυτα
Χώρος Διεξαγωγής: Σχολική Αίθουσα ή Εργαστήριο
45 λεπτά
Φάση 2: Aπλά σχεδιαστικά προγράμματα .
Χώρος Διεξαγωγής: Σχολική Αίθουσα ή Εργαστήριο
35 λεπτά
Φάση 3: Καλλιέργεια Ανοιξιάτικων Ανθόφυτων
Χώρος Διεξαγωγής: Σχολικός κήπος
10 λεπτά
Φάση 4: Αξιολόγηση .
Χώρος Διεξαγωγής: Σχολική Αίθουσα ή Εργαστήριο
Διδακτικοί Στόχοι: 
  1. Να αναγνωρίζει και να περιγράφει τα κυριότερα Ανοιξάτικα ανθόφυτα .
  2. Να γνωρίζει την καλλωπιστική αξία των Ετήσιων Ανοιξιάτικων Ανθόφυτων .
  3. Να φυτεύει και να καλλιεργεί τα πιο πάνω φυτά .
  4. Οι μαθητές να εξοικειωθούν με το περιβάλλον web 2.0 εργαλείων και την εφαρμογή τους στη διδασκαλία.
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου: 
Ετήσια καλλωπιστικά φυτά
Ανοιξιάτικα Ανθόφυτα
Καλλιέργεια
gardenpuzzle
Οδηγός Καλλωπιστικών Φυτών
Υλικοτεχνική υποδομή: 
Βασικός εργαστηριακός εξοπλισμός, Η/Υ, Προτζέκτορας, Ανθόφυτα, Τσάπες, Τσουγκράνες, Σκαλιστήρια, Ποτιστήρι, Κοπριά, Κηπευτικό χώμα
Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΟΠΑΝΙΩΤΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)