Skip to main content
Είσοδος (Login)
Εγγραφή
×
Κλείσιμο
Είσοδος (Login)
Όνομα χρήστη
*
Εισάγετε όνομα χρήστη για την "Πλατφόρμα «Αίσωπος» - Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια".
Κωδικός
*
Εισάγετε τον κωδικό ο οποίος αντιστοιχεί στο όνομα χρήστη.
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Πατήστε εδώ
×
Κλείσιμο
Εγγραφή
Όνομα χρήστη
*
Τα κενά επιτρέπονται, ενώ από τα σημεία στίξης επιτρέπονται ΜΟΝΟ οι τελείες, οι παύλες, οι απόστροφοι και οι κάτω παύλες (underscore).
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
*
Μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Το σύνολο των e-mails του συστήματος θα αποσταλούν στην άνω διεύθυνση, η οποία παραμένει ιδιωτική και θα χρησιμοποιηθεί μόνο εάν επιθυμείτε να λάβετε νέο κωδικό, ή συγκεκριμένες ενημερώσεις/επισημάνσεις μέσω e-mail.
Αρχικη
Ψηφιακα Σεναρια
Στατιστικα
Σχετικα
You are here
Αρχική Σελίδα
»
Πολύ δύσκολο
»
Μουσική
»
Καλλιτεχνικά / Εικαστικά
»
Ηλεκτρολογία (Ε.Ε.)
»
Δημοτικό
»
Πληροφορική
Ψηφιακα Διδακτικα Σεναρια
Γράφος Πλοήγησης Σεναρίων μέσω Θεματικών Περιοχών - Γνωστικών Αντικειμένων
Η αναζήτηση επέστρεψε 2 αποτελέσματα
Αναζήτηση με κείμενο
Ταξινόμηση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Επίπεδο Δυσκολίας
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Περισσότερο Δημοφιλή
Σειρά
Αύξουσα
Φθίνουσα
Τύπος Σεναρίων
Αξιολογημένα - Βέλτιστα (1)
Apply Αξιολογημένα - Βέλτιστα filter
Υποδειγματικά (1)
Apply Υποδειγματικά filter
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
(-)
Remove Δημοτικό filter
Δημοτικό
Επαγγελματικό Λύκειο (1)
Apply Επαγγελματικό Λύκειο filter
Άλλο (1)
Apply Άλλο filter
Γνωστικό Αντικείμενο
(-)
Remove Ηλεκτρολογία (Ε.Ε.) filter
Ηλεκτρολογία (Ε.Ε.)
(-)
Remove Καλλιτεχνικά / Εικαστικά filter
Καλλιτεχνικά / Εικαστικά
Ζωγραφική (1)
Apply Ζωγραφική filter
(-)
Remove Μουσική filter
Μουσική
(-)
Remove Πληροφορική filter
Πληροφορική
Προγραμματισμός υπολογιστών (1)
Apply Προγραμματισμός υπολογιστών filter
Μαθηματικά (ΠΕ) (1)
Apply Μαθηματικά (ΠΕ) filter
Επίπεδο Δυσκολίας
Εύκολο (6)
Apply Εύκολο filter
Μέτριας δυσκολίας (24)
Apply Μέτριας δυσκολίας filter
Δύσκολο (5)
Apply Δύσκολο filter
(-)
Remove Πολύ δύσκολο filter
Πολύ δύσκολο
Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.
Πληροφορική
Το σημείο, η αρχή των πάντων. Πουαντιγισμός, η περίπτωση του Ζώρζ Σερά.
Καλλιτεχνικά / Εικαστικά
Κέντρο Βοήθειας
Πλατφόρμα Τηλεσυνεργασίας
Top
Κέντρο Βοήθειας
Πλατφόρμα Τηλεσυνεργασίας