Skip to main content
Είσοδος (Login)
Εγγραφή
×
Κλείσιμο
Είσοδος (Login)
Όνομα χρήστη
*
Εισάγετε όνομα χρήστη για την "Πλατφόρμα «Αίσωπος» - Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια".
Κωδικός
*
Εισάγετε τον κωδικό ο οποίος αντιστοιχεί στο όνομα χρήστη.
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Πατήστε εδώ
×
Κλείσιμο
Εγγραφή
Όνομα χρήστη
*
Τα κενά επιτρέπονται, ενώ από τα σημεία στίξης επιτρέπονται ΜΟΝΟ οι τελείες, οι παύλες, οι απόστροφοι και οι κάτω παύλες (underscore).
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
*
Μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Το σύνολο των e-mails του συστήματος θα αποσταλούν στην άνω διεύθυνση, η οποία παραμένει ιδιωτική και θα χρησιμοποιηθεί μόνο εάν επιθυμείτε να λάβετε νέο κωδικό, ή συγκεκριμένες ενημερώσεις/επισημάνσεις μέσω e-mail.
Αρχικη
Ψηφιακα Σεναρια
Στατιστικα
Σχετικα
You are here
Αρχική Σελίδα
»
Ευέλικτη Ζώνη
»
ΣΕΠ (Ασφάλεια και Υγιεινή-Περιβάλλον Εργασίας) (Ε.Ε.)
»
Μουσική
»
Άλλο
»
Επαγγελματικό Λύκειο
»
Δύσκολο
»
Μηχανολογία (Ε.Ε.)
»
Πληροφορική
»
Προγραμματισμός υπολογιστών
»
Γενικό Λύκειο
Ψηφιακα Διδακτικα Σεναρια
Γράφος Πλοήγησης Σεναρίων μέσω Θεματικών Περιοχών - Γνωστικών Αντικειμένων
Η αναζήτηση επέστρεψε 14 αποτελέσματα
Αναζήτηση με κείμενο
Ταξινόμηση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Επίπεδο Δυσκολίας
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Περισσότερο Δημοφιλή
Σειρά
Αύξουσα
Φθίνουσα
Τύπος Σεναρίων
Αξιολογημένα - Βέλτιστα (2)
Apply Αξιολογημένα - Βέλτιστα filter
Αξιολογημένα - Επαρκή (6)
Apply Αξιολογημένα - Επαρκή filter
Υποδειγματικά (6)
Apply Υποδειγματικά filter
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
(-)
Remove Γενικό Λύκειο filter
Γενικό Λύκειο
(-)
Remove Επαγγελματικό Λύκειο filter
Επαγγελματικό Λύκειο
(-)
Remove Άλλο filter
Άλλο
Δημοτικό (5)
Apply Δημοτικό filter
Γυμνάσιο (4)
Apply Γυμνάσιο filter
Γνωστικό Αντικείμενο
(-)
Remove Ευέλικτη Ζώνη filter
Ευέλικτη Ζώνη
(-)
Remove Μηχανολογία (Ε.Ε.) filter
Μηχανολογία (Ε.Ε.)
(-)
Remove Μουσική filter
Μουσική
Βασικά στοιχεία της Μουσικής (1)
Apply Βασικά στοιχεία της Μουσικής filter
Μουσικές μορφές / είδη (1)
Apply Μουσικές μορφές / είδη filter
(-)
Remove Πληροφορική filter
Πληροφορική
(-)
Remove Προγραμματισμός υπολογιστών filter
Προγραμματισμός υπολογιστών
Αλγόριθμος (4)
Apply Αλγόριθμος filter
Περιβάλλον προγραμματισμού (1)
Apply Περιβάλλον προγραμματισμού filter
Προγραμματιστικές δομές (3)
Apply Προγραμματιστικές δομές filter
Ειδικά θέματα Πληροφορικής (1)
Apply Ειδικά θέματα Πληροφορικής filter
(-)
Remove ΣΕΠ (Ασφάλεια και Υγιεινή-Περιβάλλον Εργασίας) (Ε.Ε.) filter
ΣΕΠ (Ασφάλεια και Υγιεινή-Περιβάλλον Εργασίας) (Ε.Ε.)
Αγγλική Γλώσσα (1)
Apply Αγγλική Γλώσσα filter
Βιολογία (1)
Apply Βιολογία filter
Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project (2)
Apply Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project filter
Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων (1)
Apply Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων filter
Ιστορία (ΔΕ) (5)
Apply Ιστορία (ΔΕ) filter
Καλλιτεχνικά / Εικαστικά (1)
Apply Καλλιτεχνικά / Εικαστικά filter
Κοινωνικές - Πολιτικές επιστήμες (1)
Apply Κοινωνικές - Πολιτικές επιστήμες filter
Μαθηματικά (ΔΕ) (4)
Apply Μαθηματικά (ΔΕ) filter
Οικονομικές Επιστήμες (1)
Apply Οικονομικές Επιστήμες filter
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας (1)
Apply Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας filter
Φυσική (ΔΕ) (2)
Apply Φυσική (ΔΕ) filter
Φυσική αγωγή (1)
Apply Φυσική αγωγή filter
Χημεία (1)
Apply Χημεία filter
Επίπεδο Δυσκολίας
Εύκολο (11)
Apply Εύκολο filter
Μέτριας δυσκολίας (44)
Apply Μέτριας δυσκολίας filter
(-)
Remove Δύσκολο filter
Δύσκολο
Πολύ δύσκολο (1)
Apply Πολύ δύσκολο filter
Αναγκαιότητα χρήσης της δομής δεδομένων του πίνακα και η μη δυνατότητα χρήσης πινάκων
Πληροφορική
Η έννοια της ταξινόμησης-Αλγόριθμος Bubble sort
Πληροφορική
Ανάλυση Αλγορίθμων
Πληροφορική
Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch
Πληροφορική
Αναζήτηση στοιχείων σε μονοδιάστατο πίνακα
Πληροφορική
Οι εναλλακτικές ταξινομήσεις ενός δισδιάστατου πίνακα στοιχείων και οι εφαρμογές τους για αναζήτηση και εξαγωγή πληροφοριών
Πληροφορική
Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch
Πληροφορική
Ο πρώτος νόμος της Θερμοδυναμικής για τα κλειστά συστήματα
Μηχανολογία (Ε.Ε.)
ΜΕΤΡΗΣΗ ΦΘΟΡΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ - ΕΜΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΥ ΑΞΟΝΑ Μ.Ε.Κ.
Μηχανολογία (Ε.Ε.)
Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό με την βοήθεια παιχνιδιών: Η περίπτωση του Greenfoot
Πληροφορική
Pages
1
2
επόμενη ›
τελευταία »
Κέντρο Βοήθειας
Πλατφόρμα Τηλεσυνεργασίας
Top
Κέντρο Βοήθειας
Πλατφόρμα Τηλεσυνεργασίας