Φάση Σεναρίου

Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)

Προγραμματίζω παίζοντας: βασικές έννοιες προγραμματισμού με το Scratch

3 ώρες

Εισαγωγή στον προγραμματισμό

20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
scratch_fyllo_ergasias1.pdf

Στη φάση αυτή θα περιγραφεί η έννοια του προγραμματισμού. Θα δοθεί έμφαση στο τι είναι πρόγραμμα και πώς μπορούμε να γράψουμε ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή. Τι είναι οι γλώσσες προγραμματισμού;

Θα πρέπει να δοθούν και κάποια παραδείγματα σε κάποια γλώσσα, ώστε να κατανοήσουν οι μαθητές τι είναι γλώσσα προγραμματισμού.


Εισαγωγικές έννοιες προγραμματισμού


Εισαγωγικές έννοιες προγραμματισμού


Εισαγωγικές έννοιες προγραμματισμού


Εκτέλεση προγράμματος

Εκτελέστε τις δραστηριότητες του φύλλου εργασίας στη γλώσσα προγραμματισμού που θα βρείτε στον παραπάνω διαδικτυακό τόπο.

Δημιουργός Σεναρίου: ΦΩΤΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΝΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Προγραμματίζω παίζοντας: βασικές έννοιες προγραμματισμού με το Scratch» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
1010