Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)
Προγραμματίζω παίζοντας: βασικές έννοιες προγραμματισμού με το Scratch
3 ώρες
Εξοικείωση με το περιβάλλον Scratch
25λεπτά
Φύλλα Εργασίας
scratch_fyllo_ergasias2.pdf
Στη φάση αυτή θα δημιουργηθεί λογαριασμός στο http://scratch.mit.edu και θα γίνει εξοικείωση με το περιβάλλον προγραμματισμού.
Βασικός σκοπός είναι να κατανοήσουν οι μαθητές ότι τη λογική προγραμματισμού στο Scratch και τα δομικά στοιχεία ενός έργου.
Ξενάγηση στο Περιβάλλον Εργασίας Scratch
Δημιουργία του πρώτου προγράμματος στο Scratch
Δημιουργός Σεναρίου: ΦΩΤΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΝΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Προγραμματίζω παίζοντας: βασικές έννοιες προγραμματισμού με το Scratch» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).