Φάση Σεναρίου

Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)

Προγραμματίζω παίζοντας: βασικές έννοιες προγραμματισμού με το Scratch

3 ώρες

Δημιουργία προγραμμάτων στο Scratch

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
scratch_fyllo_ergasias3.pdf

Στη φάση αυτή οι μαθητές με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού θα αναπτύξουν συγκεκριμένες δραστηριότητες για την εκμάθηση των βασικών δυνατοτήτων του Scratch.

Γίνεται παράθεση μιας λίστα δραστηριοτήτων, με βαθμιαία αύξηση δυσκολίας, ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν τις βασικές δομές προγραμματισμού, αλλά και τον τρόπο σύνθεσης ενός προγράμματος.


Δημιουργός Σεναρίου: ΦΩΤΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΝΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Προγραμματίζω παίζοντας: βασικές έννοιες προγραμματισμού με το Scratch» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
1012