Recycling

Αγγλική Γλώσσα (Γυμνάσιο)

Γενική περιγραφή περιεχομένου

Το σενάριο αποτελείται από δύο φάσεις: How much do you know about recycling? και Recycling flyer. Στην πρώτη φάση, οι μαθητές παρακολουθούν ένα σύντομο βίντεο σχετικά με την ανακύκλωση και επικαιροποιούν τις γνώσεις τους μέσω των δραστηριοτήτων που ακολουθούν. Στη δεύτερη φάση δουλεύουν σε ομάδες προκειμένου να φτιάξουν ένα φυλλάδιο με στόχο την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας στο θέμα της ανακύκλωσης.


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Το σενάριο αναφέρεται στο πολύ σημαντικό θέμα της ανακύκλωσης και στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από το θέμα.

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Γυμνάσιο
Θεματική Ταξινομία
Αγγλική Γλώσσα > Κατοικία και περιβάλλον > Κατανόηση γραπτού λόγου >
Τύπος Διαδραστικότητας
Συνδυασμός παθητικής και ενεργητικής μάθησης
Επίπεδο Διαδραστικότητας
υψηλό
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
How much do you know about recycling?
45λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Computer lab / Interactive whiteboard
Recycling flyer
45λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Computer lab / Interactive whiteboard
Διδακτικοί Στόχοι
Να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές πάνω στο θέμα της ανακύκλωσης
Να εμπλέξει τους μαθητές στη δημιουργία ενός φυλλαδίου
Να ενισχύσει τη συνεργασία ανάμεσα στους μαθητές και την ανάληψη πρωτοβουλιών
Να εξοικειώσει τους μαθητές με χρήσιμο λεξιλόγιο στην αγγλική για την ανακύκλωση
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
recycling, environment,
Υλικοτεχνική υποδομή
Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού σεναρίου μπορεί να γίνει στο Εργαστήριο Πληροφορικής ή στην αίθουσα με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα. Απαιτείται γρήγορη και σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο.

Δημιουργός Σεναρίου: Κατελής Βίγκλας (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΛΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΜΗΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Recycling» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).