Φάση Σεναρίου
Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Γυμνάσιο)
Οι Έλληνες Ποιητές μάς ενθαρρύνουν...
Οι Έλληνες Ποιητές μάς ενθαρρύνουν να δημιουργήσουμε τη δική μας ποιητική έκφραση.
Στόχοι
Να συνειδητοποιήσουμε ότι η παραγωγή του έργου δε γίνεται μόνο για το ίδιο το έργο, αλλά και για το ταξίδι στη γνώση, το οποίο κρύβει όλη την ομορφιά.
Δραστηριότητα
Οι μαθητές δημιουργούν, εμπνέονται τη δική τους ποιητική γραφή (Δημιουργική Γραφή) και παρουσιάζουν τις σκέψεις τους για ανατροφοδότηση (online και, δια ζώσης, σε σχολική εκδήλωση και σε θεατρική παράσταση).
Πόροι
Wiki, blog, wordpress, ψηφιακή εφημερίδα (issuu, Yudu), μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter), κοινωνική σελιδοποίηση, skype ...
Αξιολόγηση
α) Αξιολόγηση από την ευρύτερη σχολική και online κοινότητα, μέσω κριτικών και σχολίων.
Και αλληλεπίδραση, μέσω μιας θεατρικής παράστασης, όπου θα μοιραστούν τις σκέψεις και τις δημιουργίες τους με τους θεατές.
------------------------------
β) Τελική Αξιολόγηση: Πιστοποιεί γνώσεις, δεξιότητες, μεταγνώση. Προτείνεται, επίσης, να διεξαχθεί μερικώς και ξεχωριστά για κάθε στόχο της μαθησιακής δραστηριότητας. (Online τεστ με HotPotatoes)
Σημειώσεις
- Connected-Communicated Μάθηση: Συνεχής διάλογος, μέσα από την ποίηση.
- Να μη διστάζουν να εκφράζονται ποιητικά και καλλιτεχνικά, να μας δείχνουν βαθύτερες πτυχές του εαυτού τους.
- Να μη δυσκολεύονται να μπουν στην ουσιαστική διαδικασία ανάδρασης, αξιολογώντας τα θετικά και τα αρνητικά σημεία της πορείας της εργασίας τους στη διαδικασία της μάθησης.