Φάση Σεναρίου

Διαθεματική Ομάδα (Δημοτικό)

Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο!!!

3 ώρες

Ηλεκτρονικό κόμικ & Φωτο-ιστορίες

360λεπτά

     Στην τέταρτη φάση οι δράσεις αφορούσαν στη δημιουργία σεναρίων πάνω στις βασικές αξίες του αθλητισμού που έκαναν οι μαθητές στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής. Δύο από τα σενάρια μεταφέρθηκαν σε ιστορίες κόμικς. Το πρώτο έγινε ηλεκτρονικό κόμικ «Κερδίζεις – Χάνεις» με το εργαλείο web 2.0 εργαλείο ToonDoo (www.toondoo.com) στο μάθημα της ΤΠΕ και πραγματευόταν την αξία της συμμετοχής στο παιχνίδι και γενικότερα στον αθλητισμό. Το δεύτερο σενάριο έγινε κόμικ με σκίτσα, «Ο Φιλαθλίξ και το μαγικό φίλτρο», στο μάθημα των Εικαστικών και αφορούσε στην αξία της πραγματικής αγάπης για τον αθλητισμό. Το κόμικ πήρε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Και στα δύο κόμικς, στην ηλεκτρονική τους μορφή, οι μαθητές χάρισαν τις φωνές τους στους ήρωες. Επίσης, στις διδακτικές ώρες της Φυσικής Αγωγής, δυο ακόμα σενάρια με θέμα το τίμιο παιχνίδι (fair play), έγιναν φωτο – ιστορίες: «Η fair play στην πρώτη θέση» και «Νίκη ή τίμιο παιχνίδι;». Στις φωτο – ιστορίες αυτές οι μαθητές έγιναν οι ίδιοι πρωταγωνιστές δραματοποιώντας κάθε σκηνή στις οποίες και φωτογραφήθηκαν. Οι φωτο – ιστορίες έγιναν έντυπο αλλά και ηλεκτρονικό περιοδικό με ηχογραφημένους τους διαλόγους.


Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο - Κόμικς


Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο - Φωτο - ιστορίες


Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο - Κόμικ "Κερδίζεις-Χάνεις"

Κόμικ από τους μαθητές για το ευ αγωνίζεσθαι

Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο - Κόμικ 2 "Ο Φιλαθλίξ και το μαγικό φίλτρο"

Κόμικ από τους μαθητές για το ευ αγωνίζεσθαι

Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο - Φωτο-ιστορία 1 "Η Fairplay στην πρώτη θέση"

Φωτο-περιοδικό από τους μαθητές για το τίμιο παιχνίδι

Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο - Φωτο-ιστορία 2 "Νίκη ή τίμιο παιχνίδι;"

Φωτο-περιοδικό από τους μαθητές για το τίμιο παιχνίδι

Δημιουργός Σεναρίου: ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ ΠΙΚΕΑ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Ο Φιλαθλίξ πάει γήπεδο!!!» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1331