Φάση Σεναρίου
Χημεία (Γυμνάσιο)
Αξιολόγηση - Αναστοχασμός
7λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fe_5.pdf
Η 2η διδακτική ώρα ολοκληρώνεται την τελική αξιολόγηση (Δραστηριότητες 1 και 2) και μεταγνωστικές δραστηριότητες σε ατομικό επίπεδο (Δραστηριότητα 3). Υπενθυμιζεται ότι στις προηγούμενες φάσεις υπήρξαν δραστηριότητες που είχαν ως σκοπό την ενδιάμεση/διαμορφωτική αξιολόγηση.
Σε περίτωση ανεπάρκειας χρόνου, προτείνεται να προβάλλει ο διδάσκων τις δραστηριότητες της τελικής αξιολόγησης στον πίνακα/οθόνη και να απαντούν μεμονωμένα οι μαθητές. Το πλήθος των μαθητών που ζητούν να μιλήσουν, σηκώνοντας το χέρι είναι ενδεικτικός αλλά όχι σίγουρος δείκτης της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας.
Θυμήσου ... Διευκρίνιση
Σύρετε τους αριθμούς ή τα σύμβολα στην κατάλληλη περιοχή. Μπορείτε τα χρησιμοποιήσετε όσες φορές θέλετε, αλλά δεν χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσετε όλα. Το σύμβολο l είναι το αγγλικό γράμμα "ελ".
Θυμηθείτε ότι ο συντελεστής 1 παραλείπεται.
Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΗ ΚΑΤΣΙΑΠΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Καύση των υδρογονανθράκων» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.