Φάση Σεναρίου

Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Προσχολική)

Επίσκεψη στην Αχειροποίητο

3 ώρες

δραστηριότητες στην τάξη μετά την επίσκεψη

40λεπτά

3η δράση: μετά από την επίσκεψη

Στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι να εμπεδώσουν τα παιδιά όσα είδαν και έμαθαν, να προβληματιστούν και να αναστοχαστούν γύρω από την επίσκεψη τους στο μνημείο, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, μέσω της καλλιτεχνικής δημιουργίας

  • Ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη στο μνημείο

  • Γύρω από τα ψηφιδωτά, που είδαμε στο ναό, προσπαθούμε να φτιάξουμε μια φανταστική ιστορία, η οποία θα περιλαμβάνει τα πουλιά, τα κλαδιά και τα λουλούδια, που απεικονίζονται στα ψηφιδωτά.

  • Φτιάχνουμε στην τάξη δικά μας ψηφιδωτά: δίνουμε στα παιδιά μια σταθερή βάση (π.χ. ξύλο) κόλλα, και ψηφίδες και αφήνουμε τα παιδιά ελεύθερα να φτιάξουν ένα ψηφιδωτό

Εναλλακτικά, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πηλό, ως βάση για το ψηφιδωτό, ή μπορούμε με τον πηλό να φτιάξουμε τις ψηφίδες, που θα χρειαστούμε για την κατασκευή μας1.

  • Πραγματοποιούμε επίσκεψη στη θάλασσα και αφήνουμε τα παιδιά ελεύθερα να μαζέψουν βοτσαλάκια, τα οποία μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ως ψηφίδες.

 


Δημιουργός Σεναρίου: KATEΡΙΝΑ ΠΕΤΡΑΚΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Επίσκεψη στην Αχειροποίητο» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1406