Φάση Σεναρίου

Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)

Όταν οι Πίνακες εκφράζουν Συναισθήματα

3 ώρες

Αξιολόγηση

25λεπτά

Στην τελευταία φάση του σεναρίου τα παιδιά θα αξιολογήσουν  τον εαυτό τους για αυτά που έχουν κατανοήσει και αναγνωρίσει για τα συναισθήματα μέσα από τους πίνακες ζωγραφικής.  Σαφώς ακολουθείται η διαμορφωτική  αξιολόγηση  από την εκπαιδευτικό και μέσα από την τελική αξιολόγηση θα εστιάσει  στην εκπλήρωση των διδακτικών στόχων, αλλά κυρίως η αξιολόγηση είναι διαρκής, βασισμένη σε κριτήρια που ανταποκρίνονται στους στόχους κατανόησης που  έχουν τεθεί αρχικά, παρέχοντας πληροφορίες για την βελτίωση της απόδοσης των παιδιών.  Ως πρώτο βήμα επιλέγεται το λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης, που ενισχύεται με χαρακτηριστικούς πίνακες έκφρασης συναισθημάτων για να γίνει σύγκριση με το αρχικό στάδιο γνώσεων των  παιδιών για τα συναισθήματα και στη συνέχεια αξιοποιείται η ρουμπρίκα αξιολόγησης με κριτήρια που καλό θα είναι να αποτελούν δηλώσεις των παιδιών και ανταποκρίνονται στους στόχους κατανόησης.


Ρουμπρίκα Αξιολόγησης

Είναι σημαντικό τα κριτήρια αξιολόγησης να γνωστοποιούνται στα παιδιά και ακόμα πιο σημαντικό να δημιουργούνται από τα ίδια, τα οποία και συμπληρώνουν τη ρουμπρίκα

Τα παιδιά μπορούν να καταγράψουν πιο προσωπάκι "υπερτερεί", ενώ στον στόχο που έχει δεχθεί " αρκετά" ή " λίγο" θα γίνει προσπάθεια βελτίωσης δραστηριοτήτων

Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης

Αξιοποιώντας τη δυνατότητα εισαγωγής εικόνων στη βιβλιοθήκη του λογισμικού, εισάγουμε πίνακες ζωγραφικής που εκφράζουν συναισθήματα και επαναφέρουμε στην ολομέλεια τη δράση της πρώτης φάσης αναγνώρισης συναισθημάτων

Παράλληλα μπορούμε να δείξουμε στην ολομέλεια και την εικόνα της πρώτης φάσης ως μέτρο σύγκρισης

Δημιουργός Σεναρίου: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Όταν οι Πίνακες εκφράζουν Συναισθήματα» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1529