Φάση Σεναρίου

Διαθεματική Ομάδα (Γυμνάσιο)

Τρία χαϊκού: Διάλογος του Γ. Σεφέρη με την ιαπωνική ποίηση;

3 ώρες

Μετουσίωση σε νέα καλλιτεχνικά "κείμενα"

35λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_omades_1i_kai_2i.doc fyllo_ergasias_omades_3i_kai_4i.doc fyllo_ergasias_omades_5i_kai_6i.doc

Στην τέταρτη φάση θα γίνει ανασύνθεση των ομάδων, ώστε οι μαθητές να χωριστούν με βάση το ενδιαφέρον τους για κάποια μορφή τέχνης. Θα δημιουργηθούν έξι ομάδες, οι οποίες ανά δύο θα εργαστούν στο ίδιο φύλλο εργασίας. Θα επιχειρηθεί ο φωτισμός του εσωτερικού διαλόγου των τεχνών, η μετουσίωση και η μεταφορά των συναισθημάτων που τους προκαλεί μια λογοτεχνική ανάγνωση σε νέο καλλιτεχνικό “κείμενο”: οι δύο πρώτες ομάδες θα συνθέσουν μουσική εμπνευσμένη από τα χαϊκού, οι δύο επόμενες θα αποτυπώσουν εικαστικά τα συναισθήματα που τους προκαλούν τα Τρία χαϊκού του Γ. Σεφέρη, και οι δύο τελευταίες ομάδες θα επιχειρήσουν να γράψουν ποιήματα χαϊκού. Ειδικά για τις ομάδες των εικαστικών ο εκπαιδευτικός θα έχει φροντίσει να εγκαταστήσει στον Η/Υ του σταθμού εργασίας τους τη δοκιμαστική έκδοση του Προγράμματος δημιουργίας κολάζ.

 


Εικονογράφηση για το ΙΑ' χαϊκού του Γ. Σεφέρη

Δημιουργία μαθητών του Μουσικού Σχολείου Ιλίου από την εφαρμογή του σεναρίου

Εικονογράφηση για το ΙΕ' χαϊκού του Γ. Σεφέρη

Δημιουργία μαθητών του Μουσικού Σχολείου Ιλίου από την εφαρμογή του σεναρίου

Χαϊκού μαθητών

Τρία χαϊκού γραμμένα από μαθητές στην εφαρμογή του σεναρίου

Δημιουργός Σεναρίου: ΕΙΡΗΝΗ ΠΙΤΤΑΡΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Τρία χαϊκού: Διάλογος του Γ. Σεφέρη με την ιαπωνική ποίηση;» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1654