Φάση Σεναρίου
Διαθεματική Ομάδα (Γυμνάσιο)
Μετουσίωση σε νέα καλλιτεχνικά "κείμενα"
Στην τέταρτη φάση θα γίνει ανασύνθεση των ομάδων, ώστε οι μαθητές να χωριστούν με βάση το ενδιαφέρον τους για κάποια μορφή τέχνης. Θα δημιουργηθούν έξι ομάδες, οι οποίες ανά δύο θα εργαστούν στο ίδιο φύλλο εργασίας. Θα επιχειρηθεί ο φωτισμός του εσωτερικού διαλόγου των τεχνών, η μετουσίωση και η μεταφορά των συναισθημάτων που τους προκαλεί μια λογοτεχνική ανάγνωση σε νέο καλλιτεχνικό “κείμενο”: οι δύο πρώτες ομάδες θα συνθέσουν μουσική εμπνευσμένη από τα χαϊκού, οι δύο επόμενες θα αποτυπώσουν εικαστικά τα συναισθήματα που τους προκαλούν τα Τρία χαϊκού του Γ. Σεφέρη, και οι δύο τελευταίες ομάδες θα επιχειρήσουν να γράψουν ποιήματα χαϊκού. Ειδικά για τις ομάδες των εικαστικών ο εκπαιδευτικός θα έχει φροντίσει να εγκαταστήσει στον Η/Υ του σταθμού εργασίας τους τη δοκιμαστική έκδοση του Προγράμματος δημιουργίας κολάζ.
Εικονογράφηση για το ΙΑ' χαϊκού του Γ. Σεφέρη Διευκρίνιση
Εικονογράφηση για το ΙΕ' χαϊκού του Γ. Σεφέρη Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΙΡΗΝΗ ΠΙΤΤΑΡΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)