Φάση Σεναρίου
Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project (Επαγγελματικό Λύκειο)
Εισαγωγή στη Λογιστική και στις επιχειρήσεις
Στην σχολική αίθουσα γίνεται αναφορά για την αξία των επιχείρησεων στο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας και πιο συγκεκριμένα της ατομικής επιχείρησης. Ρωτούνται οι μαθητές αν έχουν εργαστεί ή εργάζονται σε κάποιου είδους ατομική επιχείρηση ή έχουν κάποια οι γονείς τους. Τον λόγο αναλαμβάνουν οι μαθητές όπου με καταιγισμό ιδεών αναφέρουν τα είδη που θα μπορούσαν να κατασκευάσουν και να πωλήσουν στην επιχείρησή τους. Αναφέρονται οι λογιστικές διαδικασίες ίδρυσης, οι τύποι των επιχειρήσεων, τα λογιστικά βιβλία, οι ασφαλιστικές διαδικασίες, τα έξοδα, τα έσοδα. Αναφέρεται συνοπτικά όλο το λογιστικό κύκλωμα. Έπειτα γίνεται Εισαγωγή στην Εθνική Ονοματολογία Οικονομικών Δραστηριοτήτων για εύρεση του κωδικού της επιχείρησης που πρόκειται να ανοίξουν προκειμένου να γίνει η εισαγωγή στο project. Τονίζεται ότι το σημαντικότερο είναι ο απο πριν σχεδιασμός.
Η εκκίνηση γίνεται με ασκήσεις που άπτονται της πραγματικότητας. Παρουσιάζονται τα βήματα έναρξης της επιχείρησης, το καταστατικό, οι αρχές λογιστικής, λογαριασμοί, ισολογισμός, οι αρχές διοίκησης επιχείρησεων.
Δικαιολογητικά για έναρξη επιχείρησης Διευκρίνιση
Αφού μελετήσετε τον ΚΑΔ, στο Φύλλο Εργασίας, βρείτε σε ποιόν κωδικό αντιστοιχεί η επιχείρησή μας
Δίνεται ο ισολογισμός της επιχείρησης «Α». Να υπολογισθούν τα ποσά που έχουν παραλειφθεί: Διευκρίνιση
Στα παρακάτω λογιστικά γεγονότα να ανοιχθούν σε σχήμα ταυ (Τ) τα Γενικά Καθολικά. Διευκρίνιση
Παραγωγικοί συντελεστές
Διακρίσεις Ενεργητικού - Παθητικού
Ασκήσεις πλατφόρμας εκπαιδευτικής Πύλης Διευκρίνιση
Κέρδη και Ζημίες
Ανάγκη - Επιχειρήσεις - Λογιστική
Αρχές Λογιστικής
Ενεργητικό - Παθητικό
Να προσδιορίσετε στην λογιστική ισότητα τις μεταβολές που επέρχονται από τα παρακάτω λογιστικά γεγονότα Διευκρίνιση
Να υπολογισθούν τα ποσά που έχουν παραλειφθεί
Μεταβολές Περιουσιακών στοιχείων Διευκρίνιση
Έννοια της Επιχείρησης
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΙΚΟΛΑΤΑΣ (Εκπαιδευτικός)