Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας (Γενικό Λύκειο)
«Είμαι….»
Οι μαθητές/ήτριες αρχικά θα επιχειρήσουν να αναγνωρίσουν τα πολλαπλά στοιχεία της προσωπικότητάς τους μέσω της άσκησης αυτοπροσδιορισμού "Είμαι..." και να απαντήσουν στις αντίστοιχες ερωτήσεις.
Έπειτα, θα γίνει προβολή των απαντήσεων που θα έχουν αποσταλεί στον/ην εκπαιδευτικό από τους μαθητές/ήτριες σε προαιρετική βάση.
Τέλος, θα γίνει καταγραφή των απαντήσεων των μαθητών/τριών σχετικά με τον εαυτό τους, με σκοπό την κατηγοριοποίησή τους. Κατηγορίες απαντήσεων : βιολογικός εαυτός, κοινωνικός εαυτός και ψυχολογικός εαυτός. Οι μαθητές/ήτριες απαντώντας στις ερωτήσεις της δεύτερης δραστηριότητας θα πρέπει να αναγνωρίσουν πως υπάρχει μόνο ένα χαρακτηριστικό που είναι κοινό σε όλους, το ότι είμαστε όλοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Σκοπός και των δύο δραστηριοτήτων είναι να καταστεί σαφές πως η απάντηση "ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ" αποτελεί την αφετηρία για την όποια διαδικασία ενδοσκόπησης και αυτοπροσδιορισμού.
1η Δραστηριότητα. Διάγραμμα "Είμαι".
2η Δραστηριότητα. Κατηγοριοποίηση
Παρουσίαση απαντήσεων
Είμαι
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΚΙΟΖΗΣ (Εκπαιδευτικός)