Φάση Σεναρίου
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
3.Εμπέδωση γν. αντικειμένου: Η δική μας περιπέτεια
Δραστηριότητες εμπέδωσης γνωστικού αντικειμένου
1.Ζωφραφική της ιστορίας πάνω σε αμφορείς με λογισμικό tux paint
Στην ολομέλεια τα παιδιά παρατηρούν κάποια αγγεία που σχετίζονται με την Οδύσσεια αλλά και την συγκεκριμένη περιπέτεια . Στη συνέχεια συζητούν για τα αγγεία στην αρχαιότητα και για τον τρόπο που τα διακοσμούσαν μελανόμορφα ,ερυθρόμορφα κτλ. Τα παιδιά αποφασίζουν να διακοσμήσουν τα δικά τους αγγεία και πάνω να ζωγραφίσουν την ιστορία του Οδυσσέα και του Κύκλωπα.
Τα παιδιά μεταφέρονται στη γωνιά του Η/Υ. Κάθε παιδί της ομάδας αναλαμβάνει να ζωγραφίσει μια παράσταση στο λογισμικό TUXPAINT.Η σειρά των εικόνων πάνω στα αγγεία θα αφηγείται την περιπέτεια του Οδυσσέα στο νησί των Κυκλώπων.(Συνημμένο ενδεικτικό φύλλο εργασίας)
Στόχοι προς επίτευξη:Να γνωρίσουν τον κόσμο των Αρχαίων Ελλήνων.Να εκφραστούν μέσα από λογισμικά έκφρασης-δημιουργίας.
2.Δημιουργία ταινίας στο movie maker και παράλληλη αναδιήγησή της
Στη συνέχεια τα παιδιά επιλέγουν μέσα από διαφορετικές μουσικές αυτή που θα τους αρέσει και η νηπιαγωγός αναλαμβάνει με το λογισμικό movie maker να τα συνθέσει σε ταινία. Τα παιδιά παρακολουθούν την ταινία τους στην ολομέλεια.
Στόχοι προς επίτευξη:Να γνωρίσουν λογισμικά δημιουργίας,να αναδιηγούνται μια ιστορία .
3.Ψηφιακά εργαλεία Πλατφόρμας:Διαδραστικά βίντεο
Με αυτό το ψηφιακό εργαλείο τα παιδιά θα μπορούν να συνθέσουν τα δικά τους έργα τέχνης και αγγεία σε μια ταινία με σκοπό να την συζητήσουν στην ολομέλεια και να διαχύσουν τη δουλειά τους στους υπόλοιπους.
Στόχοι προς επίτευξη:Γνωριμία με ψηφιακά εργαλεία,συζητηση ,επιχειρηματολογία και συνεργασία.
Πώς θα ήταν η ταινία μας; Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΔΗΜΑ (Εκπαιδευτικός)