Φάση Σεναρίου

Τεχνολογία (Γυμνάσιο)

Tα εργαλεία του εργαστηρίου της Τεχνολογίας

2 ώρες

Διερεύνηση και αναγνώριση των εργαλείων

40λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_pliroforion_ergaleia_ergastirioy_gia_omades.pdf fylla_ergoy_omadon.pdf

Στη φάση αυτή οι μαθητές χωρίζονται σε τέσσερις (4) ομάδες. Κάθε ομάδα στο πάγκο εργασίας της έχει μπροστά της έναν συγκεκριμένο αριθμό τυχαίων εργαλείων (περίπου 10 εργαλεία ανά ομάδα) τα οποία ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες. Μοιράζεται σε κάθε ομάδα ένα κοινό φύλλο πληροφοριών (Φύλλο Εργασίας 1)  το οποίο περιλαμβάνει  εικόνες και κείμενα τα οποία εξηγούν τα χαρακτηριστικά των εργαλείων και ένα φύλλο εργασίας (Φύλλο Εργασίας 2) προς συμπλήρωση. Κάθε ομάδα μελετάει προσεχτικά το  φύλλο πληροφοριών και καλείται να συμπληρώσει έναν πίνακα στο φύλλο εργασίας. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, ο εκπρόσωπος της κάθε ομάδας παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης τα εργαλεία της ομάδας του. Ο εκπαιδευτικός παρακολουθεί την διαδικασία και παρεμβαίνει όπου χρειάζεται δίνοντας εξηγήσεις σε τυχόν απορίες που προκύπτουν. Εναλλακτικά,  έχοντας υπόψη το μαθησιακό προφίλ του κάθε μαθητή, μπορούμε να χωρίσουμε τους μαθητές σε ομάδες ανάλογα με την εμπειρία χρήσης των εργαλείων. Οι πιο έμπειρες ομάδες μπορούν να μελετήσουν και να παρουσιάσουν τα πιο "δύσκολα εργαλεία" (π.χ. ηλεκτρικά εργαλεία, κοπής) ενώ οι υπόλοιπες ομάδες τα πιο εύκολα εργαλεία. 


Τα εργαλεία του εργαστηρίου

Κάντε κλικ στο σημείο με το ερωτηματικό για να δείτε επιπλέον πληροφορίες

Δημιουργός Σεναρίου: Λάμπρος Ντάλης (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Tα εργαλεία του εργαστηρίου της Τεχνολογίας» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2226