Φάση Σεναρίου

Φυσική (ΠΕ) (Δημοτικό)

Απορρυπαντικά και Οικοσυστήματα

3 ώρες

Προσανατολισμός των μαθητών-Έναυσμα ενδιαφέροντος

20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
prosanatolismos_tvn_mathitwn_-_fe1.docx

Ο εκπαιδευτικός ζητά από τους μαθητές να δημιουργήσουν μία λίστα από καθαριστικά πλυσίματος που χρησιμοποιεί η υπεύθυνη καθαριότητας του σχολείου για την καθαριότητα του σχολικού χώρου. Για τον έλεγχο της πρώτερης γνώσης ο εκπαιδευτικός ρωτά τους μαθητές από πού προέρχονται και πως δημιουργούνται τα απορρυπαντικά, γνώσεις που είχαν αποκτηθεί στην ενότητα «Ενέργεια» (προφορικά). Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός ρωτά τους μαθητές τι θα συμβεί αν ρίχνουμε όλα τα απορρυπαντικά στο περιβάλλον.

Στη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές συνεργάζονται προκειμένου να κάνουν την «έρευνά» τους σχετικά με τα καθαριστικά πλυσίματος που χρησιμοποιούνται στον σχολικό χώρο. 


Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΚΟΥ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Απορρυπαντικά και Οικοσυστήματα» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2256