Φάση Σεναρίου

Φυσική (ΠΕ) (Δημοτικό)

Απορρυπαντικά και Οικοσυστήματα

3 ώρες

Εισαγωγή νέας γνώσης - Εμπέδωση

25λεπτά
Φύλλα Εργασίας
eisagwgi_neas_gnwsis-fe1.docx eisagwgi_neas_gnwsis-fe2.docx eisagwgi_neas_gnwsis-fe3.docx

Οι μαθητές παρουσιάζουν τα αποτελέσματά της ομάδας τους σε όλη την τάξη. Η παρουσίαση μπορεί να γίνει με τη μορφή πίνακα είτε με γραφήματα. Σχεδιάζουν κατάλληλα τα συμπεράσματά τους βασιζόμενοι στα αποδεικτικά στοιχεία που συνέλεξαν από την πειραματική διαδικασία. 

Στη φάση αυτή απαιτείται η συνεργασία των μελών κάθε ομάδας προκειμένου να συγκεντρώσουν τα στοιχεία των μετρήσεών τους και να σχεδιάσουν το ραβδόγραμμα στο Φύλλο Εργασίας 1.

Οι μαθητές συγκεντρώνουν τις νέες ιδέες τους, τις συζητούν και εξάγουν τα τελικά συμπεράσματα και τη θεωρία στο Φύλλο Εργασίας 2. Οι νέες ιδέες εφαρμόζονται σε:

  • Νέες προβληματικές καταστάσεις.
  • Συστάσεις για την καθημερινή χρήση των οικιακών καθαριστικών.

Οι μαθητές λειτουργούν στη φάση αυτή ομαδικά, συζητούν και διαπραγματεύονται το φαινόμενο σε νέα –πλέον- βάση. Η αλληλεπίδρασή τους κατά τη διάρκεια της συμπλήρωσης του Φύλλου Εργασίας συμβάλλει σημαντικά στην αποδοχή και στην εμπέδωση της νέας γνώσης.

Στη συνέχεια, οι ομάδες συμπληρώνουν τη ρουμπρίκα ετερο- αξιολόγησης που τους μοιράζεται από τον εκπαιδευτικό. (Φύλλο εργασίας 3)

 

 

 


Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΚΟΥ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Απορρυπαντικά και Οικοσυστήματα» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2259