Φάση Σεναρίου

Φυσική (ΠΕ) (Δημοτικό)

Απορρυπαντικά και Οικοσυστήματα

3 ώρες

Ανάδειξη των ιδεών των μαθητών-Διατύπωση υποθέσεων

25λεπτά
Φύλλα Εργασίας
anadeixi_tvn_idewn_twn_mathitwn_-_fe1.docx

Στη φάση αυτή ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει στους μαθητές δύο βίντεο και μία εικόνα, που σχετίζονται με το θέμα που πρόκειται να πραγματευτούν. Τους ζητά να περιγράψουν ό, τι παρατηρούν και να διατυπώσουν υποθέσεις, όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχει η χρήση των απορρυπαντικών κάθε είδους (Φύλλο Εργασίας 1)

Στο σημείο αυτό οι μαθητές μπορούν να συζητήσουν και να εκφράσουν τις ιδέες τους. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και οι μαθητές που δεν είναι αρκετά ευαισθητοποιημένοι ή υποψιασμένοι για το συγκεκριμένο θέμα, θα αρχίζουν να διαμορφώνουν μια άποψη. Στη συνέχεια η καταγραφή των προσωπικών –εναλλακτικών- ιδεών θα γίνει ατομικά για τον κάθε μαθητή στο Φύλλο Εργασίας του.


Βίντεο 1ο

Ντοκιμαντέρ

Βρες τα μηνύματα της διαφήμισης


ΦΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Να μπουν στη σειρά οι φάσεις παραγωγής των απορρυπαντικών

Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΚΟΥ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Απορρυπαντικά και Οικοσυστήματα» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2257