Φάση Σεναρίου
Κοινωνικές - Πολιτικές επιστήμες (Γυμνάσιο)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ / ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
45λεπτά
Αρχικά γίνεται αξιολόγηση των μαθητών στα βασικά σημεία του σεναρίου μέσα από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και συμπλήρωσης κενών. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και, ανάλογα τα ενδιαφέροντά τους, επιλέγουν είτε να εκπονήσουν μια μικρή έρευνα με ερωτηματολόγιο με θέμα το δικαίωμα της ελευθερίας έκφρασης στο σχολείο τους (φύλλο 1) είτε να συμμετάσχουν σε ένα παιχνίδι ρόλων με θέμα τις καθημερινές συγκρούσεις των ατομικών δικαωμάτων (φύλλο 2).
1η ερώτηση πολλαπλής επιλογής
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΕΙΚΤΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΑΚΡΙΒΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΜΑΡΑΝΤΟΣ ΠΑΥΛΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «ΑΤΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).