Φάση Σεναρίου

Πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων (Γυμνάσιο)

Τα Μαθηματικά μέσα από την Τέχνη

3 ώρες

Εισαγωγή, παρουσίαση & θεωρητική θεμελίωση θέματος

30λεπτά
Φύλλα Εργασίας
kataigismos_ideon.docx

Δημιουργία συμβολαίου με τους μαθητές (10 λεπτά)

Γνωριμία και δραστηριότητες δεσίματος της ομάδας των μαθητών (5 λεπτά): οι μαθητές σε κύκλο  πλέκουν ιστό με κουβάρι. Κάθε μαθητής που κρατάει το κουβάρι συστήνεται στην ομάδα, λέει τους λόγους για τους οποίους μπήκε στην ομάδα και τις προσδοκίες του και ρίχνει το κουβάρι σε επόμενο μέλος.  

Διερεύνηση από τον εκπαιδευτικό πρότερων γνώσεων μαθητών σχετικά με σύνδεση Επιστημών και Τέχνης,για Ιστορία της Τέχνης, για Ιστορία των Μαθηματικών και Ιστορία της Μαθηματικής Τέχνης με τη μέθοδο καταιγισμού ιδεών (5 λεπτά). Καταγραφή απαντήσεων στον πίνακα και δημιουργία συδέσεων και συσχετισμών (εννοιολογικός χάρτης με λογισμικό bubbl.us) 

Παρουσίαση & θεωρητική θεμελίωση θέματος από τον εκπαιδευτικό, προγραμματισμός επόμενων δράσεων ομάδας  (powepoint) (10 λεπτά)

 

 


Καταιγισμός ιδεών!


Λογισμικό καταιγισμού ιδεών και εννοιολογικής χαρτογράφησης bubbl.us


Δημιουργός Σεναρίου: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΗΤΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΜΠΙΤΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Συντονιστής)
ΠΑΡΟΥΤΣΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Τα Μαθηματικά μέσα από την Τέχνη» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
2676