Φάση Σεναρίου

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο)

Αυτό το αλάτι της αλατιέρας εγώ το είδα στις αλυκές

3 ώρες

Ανίχνευση γνώσεων και ευαισθητοποίηση

15λεπτά

Στην πρώτη φάση γίνεται ανίχνευση γνώσεων των μαθητών για το θέμα μας, ευαισθητοποίηση, ανακοίνωση επίσκεψης στις αλυκές και ανάθεση εργασιών


Ανάθεση εργασιών


Προγραμματισμός μελέτης πεδίου στο χώρο των αλυκών

Ο εκπαιδευτικός ανακοινώνει στους μαθητές την επικείμενη επίσκεψη και δεν αναλύσει τους στόχους της μελέτης πεδίου

Χάρτης των Αλυκών της Ελλάδας

Ο χάρτης των ενεργών και των εγκαταλελειμένων αλυκών παρατίθεται για το σχεδιασμό μελέτης πεδίου και όχι για μία σε βάθος μελέτη της γεωγραφίας της αλοπηγικής δραστηριότητας

Καταγραφή εννοιών για τις αλυκές


Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον καταιγισμό ιδεών για να καταγραφούν οι ιδέες των μαθητών

Επιλογή θέματος της εργασίας σας


Motoi Yamamoto "Επιστροφή στη θάλασσα"


Μπορείτε να αναζητήσετε στο διαδίκτυο έργα ζωγραφικής που σχετίζονται με το αλάτι και τις αλυκές και να ζωγραφίσετε τα δικά σας έργα στο μάθημα των Εικαστικών ή στο σπίτι. Τα έργα σας μπορούν να παρουσιαστούν σε μια έκθεση που θα οργανώσετε στο τέλος της σχολικής χρονιάς κατά την παρουσίαση του Περιβαλλοντικού Προγράμματος.

Αλάτι και Τέχνη


Αλυκές


Στο βίντεο παρουσιάζονται οι αλυκές του Ulcinj (Ολοκαίνιον) στο Μαυροβούνιο, της Guérande (Γαλλία, ακτές Ατλαντικού), οι αλυκές στο Τραπάνι και τη Μαρσάλα της Σικελίας και του Rio Maior στην Πορτογαλία.
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Αυτό το αλάτι της αλατιέρας εγώ το είδα στις αλυκές» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2912