Φάση Σεναρίου

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο)

Αυτό το αλάτι της αλατιέρας εγώ το είδα στις αλυκές

3 ώρες

Ανακαλύπτοντας τις αλυκές

45λεπτά

Λειτουργία των αλυκών - Παραγωγική διαδικασία - Τύποι Αλυκών και Βιοποικιλότητα


Δορυφορική εικόνα της Λιμνοθάλασσας και των Αλυκών Μεσολογγίου με διαδραστικά σημεία


Οι μαθητές της Γ' Γυμνασίου μπορούν να συζητήσουν με τον καθηγητή τους στο μάθημα της Ιστορίας τον ρόλο της λιμνοθάλασσας στην πολιορκία του Μεσολογγίου από τους Τούρκους

Αλυκές Μεσολογγίου


Ερωτήσεις


Οι αλυκές της Μεσογείου


Η βιοποικιλότητα των αλυκών


Βιβλιογραφία: Πετανίδου Θ., "Το Αλάτι και οι Αλυκές ως μοχλός τοπικής ανάπτυξης και αντικείμενο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης", σσ. 15-17. Οι εικόνες και τα στοιχεία στις διαφάνειες 3 έως 6 προέρχονται από το Τετράδιο Εργασίας του ΚΠΕ Μεσολογγίου, βλ. Αυλωνίτης Χ., Γιαννακογεώργου Όλ., Δημητριάνου Α., Κομζιάς Γ. & Μαυρίδου Δ., Οι Αλυκές Μεσολογγίου, Τετράδιο Εργασίας, Εκπαιδευτικό υλικό Π.Ε., ΚΠΕ Μεσολογγίου, Μεσολόγγι 2009, σσ. 11-20.

Ερωτήσεις


Τα πουλιά των αλυκών


Οι Αλυκές της Καμάργκ (Νότια Γαλλία)


Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Αυτό το αλάτι της αλατιέρας εγώ το είδα στις αλυκές» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2914