Φάση Σεναρίου

Διαθεματική Ομάδα (Προσχολική)

Τα παιδιά μαθαίνουν τα δικαιώματά τους

3 ώρες

Δημιουργία παραμυθιού και εικονογράφησή του

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
i_istoria_toy_poy_kai_tis_loy.pdf fyllo_ergasias_1.docx fyllo_ergasias_2.docx

Τα παιδιά μετά από την αναζήτηση πληροφοριών για τα δικαιώματα τους   και τις οργανώσεις που τα προστατεύουν καθώς  και την κατανόηση της αναγκαιότητας      να έχουν όλοι  αυτή τη δυνατότητα , αποφασίζουν να φτιάξουν μια ιστορία με αυτό το θέμα . Οι ήρωες της ιστορίας τους ήταν δύο μικρά παιδιά , τα οποία είχαν ό,τι είχαν και τα ίδια, δηλαδή οικογένεια, αγάπη, φιλία ,ελευθερία, φαγητό , νερό ,ρούχα, σπίτι , σχολείο. Όμως όλα ανετράπησαν όταν κάποιος αποφάσισε να τους τα πάρει.. Η ιστορία εξελίχθηκε όπως ήθελαν οι ίδιοι οι συγγραφείς , αλλά επειδή οι απόψεις ως προς το πως θα μπορούσαν οι ήρωες να αποκτήσουν ξανά τα δικαιώματά τους , ήταν πολλές και ποικίλες , αφήσαμε την ελευθερία στην επιλογή και εξεύρεση λύσης  στους ίδιους.....

 Στη συνέχεια με τη χρήση των λογισμικών έκφρασης και Δημιουργικότητας Revelation Natural Art και Tux Paint  χωρίστηκαν σε δυάδες και άρχισαν να ζωγραφίζουν προκειμένου να ζωντανέψουν την ιστορία τους. Προτείναμε στα παιδιά να αντιστοιχήσουν τις εικόνες με τα δικαιώματα που έφτιαξαν, με τις λέξεις τους  (για την καλλιέργεια της αναγνωστικής ετοιμότητας) και για την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και τη δημιουργία χρονικής αλληλουχίας, κλήθηκαν  να τοποθετήσουν τις εικόνες στη σωστή   χρονική σειρά αφήγησης.   


ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΝΕΡΟ


ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΡΟΥΧΙΣΜΟ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ

Δημιουργός Σεναρίου: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Τα παιδιά μαθαίνουν τα δικαιώματά τους» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2931