Φάση Σεναρίου

Μελέτη Περιβάλλοντος (Προσχολική)

Σχολικός Κήπος

3 ώρες

Ανάπτυξη και φροντίδα των φυτών

45λεπτά

Μετά τη διαμόρφωση του σχολικού κήπου και το φύτεμα λουλουδιών και φυτών, προκύπτει το ερώτημα: ‘’Με ποιον τρόπο αναπτύσσονται και συντηρούνται τα φυτά;”. Ο/η εκπαιδευτικός προκειμένου να βοηθήσει τα παιδιά να ανακαλύψουν την γνώση σχετικά με το ερώτημα αυτό, τους διαβάζει το βιβλίο: ’’Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό’’ του Σαμ Γκόντουιν. Ακoλουθεί συζήτηση για τα στάδια ανάπτυξης των φυτών, δραματοποίηση και ζωγραφική τους από τα παιδιά. Στη συνέχεια, μετά από παρότρυνση του/της εκπαιδευτικού τα παιδιά προβαίνουν στην δημιουργία ψηφιακής ιστορίας για ένα σποράκι που μεγαλώνει και γίνεται λουλούδι. Με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού, τα παιδιά σαρώνουν τις ζωγραφιές με τα στάδια που ήδη έχουν φτιάξει, τις εισάγουν στο πρόγραμμα "δημιουργία ψηφιακής ιστορίας", υπαγορεύουν υπότιτλους και επιλέγουν μουσική επένδυση για την ιστορία. Στο τέλος, τα παιδιά κατανοούν την χρησιμότητα του ήλιου και του νερού για την ανάπτυξη και τη διατήρηση των φυτών. Για το λόγο αυτό, αποφασίζουν να τα ποτίζουν συχνά  και να τα περιποιούνται.

Εναλλακτικά, η δραστηριότητα αυτή μπορεί να υλοποήθει με χρήση του πρόγραμματος Movie Maker για τη δημιουργία βίντεο με τίτλο "Πώς μεγαλώνει ένας σπόρος!".

 


Ένα σποράκι μεγαλώνει...


Δημιουργός Σεναρίου: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Σχολικός Κήπος» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3508