Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο)
Υπαίθρια αθλητική αναψυχή ή Ένας ακόμη λόγος για να αγαπώ το περιβάλλον
3 ώρες
Ας μοιραστούμε αυτά που μάθαμε ...
45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
ergasia_gia_oli_tin_taxi_fasi_3.docx
Αρχικά, στο εργαστήριο πληροφορικής, οι μαθητές εκτυπώνουν υλικό (εικόνες και πληροφορίες από τις εργασίες τους). Αναρτούν τις εκτυπώσεις στους πίνακες ανακοινώσεων του σχολείου . Αν υπάρχει δυνατότητα, γίνεται βιωματική παρουσίαση της υπαίθριας αθλητικής αναψυχής (έκθεση σε επιλεγμένο χώρο του σχολείου, εξοπλισμού ή τμημάτων του εξοπλισμού υπαιθρίων δραστηριοτήτων, συζήτηση για τη σωστή χρήση του).Με το ψηφιακό υλικό από τα φύλλα εργασίας, δημιουργείται ένα ψηφιακό βιβλίο που αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Τέλος, οι μαθητές/ριες αξιολογούν τη δράση συμπληρώνοντας ένα ανώνυμο ψηφιακό ερωτηματολόγιο.
Αξιολόγηση ψηφιακού σεναρίου από τους/τις μαθητές/ριες Διευκρίνιση
Παρακαλώ συμπληρώστε το ανώνυμο ερωτηματολόγιο που θα βρείτε παρακάτω.
Πάντα με παρέα! Διευκρίνιση
Όσο σίγουροι και να είμαστε για τις δυνατότητές μας, όσο καλά και να γνωρίζουμε μια περιοχή, προτιμούμε πάντα την παρέα από τη μοναξιά!
Σημείωση για τον εκπαιδευτικό
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΜΑΛΙΑ ΔΡΑΚΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Υπαίθρια αθλητική αναψυχή ή Ένας ακόμη λόγος για να αγαπώ το περιβάλλον» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.