Φάση Σεναρίου

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο)

Υπαίθρια αθλητική αναψυχή ή Ένας ακόμη λόγος για να αγαπώ το περιβάλλον

3 ώρες

Βουνό ή θάλασσα;

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
omada_1.docx omada_2.docx omada_3.docx omada_4.docx omada_5.docx

Στη φάση αυτή, οι μαθητές χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του καταιγισμού ιδεών, και με εφαλτήριο λέξεις - κλειδιά όπως περιβάλλον, άθληση, υγεία, χαρά, ασφάλεια, συζητούν για την υπαίθρια αθλητική αναψυχή.

Χρησιμοποιούν την εμπειρία τους και συζητούν για  υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες που γνωρίζουν είτε ως συμμετέχοντες είτε ως θεατές. Μετά την μεταξύ τους συζήτηση, και με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού αν χρειαστεί, προκύπτουν πέντε διαφορετικές ομάδες μαθητών/ριών. Σε κάθε ομάδα αντιστοιχεί και ένα φύλλο εργασίας.

Κατόπιν διερευνούν διαδικτυακά  για την υπαίθρια αναψυχή και θέματα που σχετίζονται με αυτήν (είδη δραστηριοτήτων, οφέλη, ασφάλεια, κανόνες, περιβάλλον κά.)


Μερικά από τα μέλη της "οικογένειας" της υπαίθριας αθλητικής αναψυχής

Ο όρος αθλητική αναψυχή συναντιέται και ως κινητική αναψυχή. Πρόκειται για αθλήματα / κινητικές δραστηριότητες που γίνονται στο ύπαιθρο χωρίς να έχουν στόχο τη νίκη και δεν έχουν στον εξοπλισμό τους μηχανές,

Η λειτουργία του ανθρώπινου σώματος σε ειδικές περιβαλλοντικές συνθήκες - έντονη ζέστη

Γνωρίζοντας πώς λειτουργεί το σώμα μας και πώς το φυσικό περιβάλλον επιδρά πάνω του, μπορούμε να χαρούμε τις υπαίθριες δραστηριότητες με ασφάλεια!

Η λειτουργία του ανθρώπινου σώματος σε ειδικές περιβαλλοντικές συνθήκες - έντονο ψύχος


Η λειτουργία του ανθρώπινου σώματος σε ειδικές περιβαλλοντικές συνθήκες - άσκηση σε υψόμετρο


Τελικά το σώμα μας είναι έξυπνο!


Φύση - Υγεία - Ζωή!


Και τώρα ήρθε η ώρα των φύλλων εργασίας!


Τι "κερδίζουμε" με τις επιλογές μας


Δημιουργός Σεναρίου: ΑΜΑΛΙΑ ΔΡΑΚΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Υπαίθρια αθλητική αναψυχή ή Ένας ακόμη λόγος για να αγαπώ το περιβάλλον» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3530