Φάση Σεναρίου

Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)

« Ήλιος, φίλος ή εχθρός; »

3 ώρες

Ο ήλιος ως ουράνιο σώμα.

60λεπτά

1.Παροτρύνουμε τους  μικρούς  μαθητές να  μιλήσουν  γύρω από την έννοια "ήλιος".

Καταιδισμός ιδεών  . Γράφουμε τις ιδέες τους σε ένα ιστόγραμμα.

Στη συνέχεια τους ζητάμε να μας πουν τι θέλουν να μάθουν για τον ήλιο. Καταγράφουμε τις ιδέες τους.(γλώσσα)

Δείχνουμε βίντεο για το ηλιακό σύστημα από το φωτόδεντρο.https://photodentro.edu.gr/lor/simple-search?query=%CF%80%CE%BB%CE%B1%C…

(τεχνολογία)

Τελειώνουμε με το τραγούδι (δημιουργία και εκφραση)

ο χορός των άστρων - The dance of the stars (lyrics): Πασπαλά

https://www.youtube.com/watch?v=CZ4_gYfcZBo

Τα παιδιά χορεύουν στο ρυθμό της μουσικής μονά τους ή σε ζευγάρια.

2.-Φτιάχνουμε ομαδική εργασία -ο ήλιος και οι πλανήτες-(ζωγραφική-κολάζ)

(δημιουργία και έκφραση)

-Στη γωνιά του Η/Υ μια ομάδα παιδιών, 2-3 άτομα με  εναλλασσόμενους ρόλους , προσπαθούν με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού  στο περιβάλλον του Λογισμικού Tuxpaint να  δημιουργήσουν το δικό τους έργο με τους πλανήτες και τον ήλιο. . Αποθηκεύουν το έργο τους στον υπολογιστή.(Τεχνολογία)

Από τη γωνιά αυτή μπορούν να περάσουν όλα τα παιδιά τις επόμενες μέρες.

 

 

 

 


ο χορός των άστρων


οι μικροί μαθητές βιώνουν μια ευχάριστη εμπειρία
Δημιουργός Σεναρίου: ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΔΑΜΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «« Ήλιος, φίλος ή εχθρός; » » έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3622