Φάση Σεναρίου

Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)

« Ήλιος, φίλος ή εχθρός; »

3 ώρες

Ηλιακή ακτινοβολία.Θετικές- αρνητικές επιπτώσεις.

60λεπτά

 

Συζήτηση για την ηλιακή ακτινοβολία.(γλώσσα)

Οι  μικροί  μαθητές   αναλαμβάνουν να κάνουν μια έρευνα στο σπίτι με τους γονείς τους και τη μέρα που θα ορίσουμε να μας φέρουν πληροφορίες - έντυπα ,φωτογραφίες ,κολάζ με τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας στον άνθρωπο.

 Παρουσιάζουν στην τάξη το υλικό που έφεραν .

Το ομαδοποιούμε :"Θετικές - αρνητικές επιπτώσεις"(μαθηματικά)

 Οι μικροί μαθητές χωρίζονται σε ομάδες  και δημιουργούμε ταμπέλες (ζωγραφική) με την κάθε επίπτωση και τις παρουσιάζουμε στην ολομέλεια.(εικ.1)(δημιουργία και έκφραση)

Χρησιμοποιούν την ψηφιακή μηχανή για να φωτογραφίσουν τις ταμπέλες. τις φωτογραφίες θα τις χρησιμοποιήσουμε σε επόμενη δραστηριότητα.(Τεχνολογία)

Την επόμενη μέρα οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν  ατομικό πίνακα με τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις και να το πάρουν στο σπίτι να το συζητήσουν με τους γονείς τους.(εικ.2)

Μουσικοκινητική δραστηριότητα:οι μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες .

Η μία είναι οι ωφέλιμες ηλιακτίδες ( κρατάνε κίτρινες κορδέλες)

και η άλλη ομάδα είναι οι  βλαβερές ηλιακτίδες ( κρατάνε κόκκινες κορδέλες).

Χορεύουν εναλλάξ στο ρυθμό συγκεκριμένης μουσικής.

 

 


θετικές -αρνητικές επιπτώσεις

ατομική εργασία

δείγμα - ταμπέλες που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν οι μαθητές


Δημιουργός Σεναρίου: ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΔΑΜΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «« Ήλιος, φίλος ή εχθρός; » » έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3623