Φάση Σεναρίου
Φυσική (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)
Συμπεράσματα
20λεπτά
Οι μαθητές μέσω των διαδραστικών στοιχείων ολοκληρώνουν και καταλήγουν σε συμπεράσματα. Η φάση αυτή μπορεί να γίνει με τη βοήθεια βιντεοπροβολέα ή διαδραστικού πίνακα στο επίπεδο της ολομέλειας στην τάξη.
Από τα διαγράμματα στην περιγραφή Διευκρίνιση
Παρατηρήστε τα διαγράμματα θέσης και ταχύτητας με τον χρόνο και συμπληρώστε τα κενά στην περιγραφή
Παρατηρήστε τα διαγράμματα θέσης και ταχύτητας με τον χρόνο και συμπληρώστε τα κενά στην περιγραφή
Περιγραφή της κίνησης
Τι κίνηση κάνει ο άντρας; Συγγραφή περιγραφής Διευκρίνιση
Περιγράψετε με λίγα λόγια την κίνηση που κάνει ο άντρας. Ανακοινώστε το κείμενό σας στην ολομέλεια της τάξης.
Ποια είναι το διάγραμμα που ταιριάζει στη στροβοσκοπική αναπαράσταση; Πηγή: http://www.physicsclassroom.com/Physics-Interactives Διευκρίνιση
Στην ιστοσελίδα http://www.physicsclassroom.com/Physics-Interactives/1-D-Kinematics/Graph-That-Motion/Graph-That-Motion-Interactive επιλέξετε begin activity. Με κλικ και σύρσιμο στην πάνω αριστερή γωνία μπορείτε να κάνετε προβολή πλήρους οθόνης.
http://www.physicsclassroom.com/Physics-Interactives/1-D-Kinematics/Graph-That-Motion/Graph-That-Motion-Interactive
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Κίνηση και ταχύτητα» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).