Φάση Σεναρίου
Χορός (Γενικό Λύκειο)
Ένας κόσμος που περιστρέφεται τέλεια
Κατά την έναρξη, γίνεται επανάληψη των διδαχθέντων και σύνδεση με το προηγούμενο μάθημα με το κείμενο «Στα πρότυπα της πιρουέτας». Σε επόμενο κείμενο με τίτλο «Η αρχή του κόσμου», η περιστροφική κίνηση παρουσιάζεται ως δύναμη που συνέβαλε στη δημιουργία του κόσμου. Οι μαθητές μαθαίνουν για τους Μεβλεβήδες δερβίσηδες, που ανάγουν την έννοια της περιστροφής σε φιλοσοφική θεωρία και θεωρούν ότι η ένταξή της στη χορευτική πρακτική τους φέρνει κοντά στο θείο.
Για να παροτρυνθούν σε δημιουργία παρακολουθούν παράσταση με κεντρικό κύριο άξονα την περιστροφική κίνηση που στη σκηνή γίνεται καλλιτεχνικό προϊόν και κύριο στοιχείο της χορογραφικής σύνθεσης.
Τέλος, καλούνται σε ομάδες των 5 μαθητών να επιλέξουν έναν τίτλο/θέμα, από το μάθημα που προηγήθηκε, να επιλέξουν μια μουσική πάνω στην οποία θα προσαρμόσουν κινητικές ακολουθίες/μοτίβα και να δημιουργήσουν σύντομη χορογραφία, στην οποία θα πρέπει να προσπαθήσουν να ενσωματώσουν όσα έχουν ήδη μάθει και να την παρουσιάσουν στην τάξη. Η συμμετοχή στη διαδικασία της συνδημιουργίας του τελικού προϊόντος, δίνει στους τους μαθητές την ευκαιρία να εκφράσουν τη γνώμη τους, τις σκέψεις τους, να συνεργαστούν, να αποδεχθούν αλλά και να προβληματιστούν καθώς αναζητούν τους κατάλληλους τρόπους για να εκφράσουν με από την κίνηση όσα έχουν μάθει.
Ακολουθεί αξιολόγηση της ατομικής προσπάθειας και συμμετοχής στην ομαδικά παρουσίαση καθώς και της προσωπικής βελτίωσης καθώς εναλλάσσονται σε ρόλους χορευτή και κοινού.
Στα πρότυπα της πιρουέτας
Η αρχή του κόσμου
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΙΕΠ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΙΕΠ (Συντονιστής)