Kleider machen Leute (?)

Γερμανική Γλώσσα (Γυμνάσιο)

Kleider machen Leute (?)

2 ώρες
Γενική περιγραφή περιεχομένου

Οι μαθητές γνωρίζουν το λεξιλόγιο της θεματικής ενότητας "ενδυμασία" (Kleidung). Μέσα από διάφορες δραστηριότητες εξασκούνται στο σχετικό με τη θεματική ενότητα λεξιλόγιο και στην αιτιατική. Σε ένα μικρής διάρκειας σχέδιο εργασίας (Projekt) οι μαθητές εφαρμόζουν τις γνώσεις τους


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Η τάξη των γερμανικών θέλει να διοργανώσει ένα παζάρι με παλιά ρούχα. Πώς θα το οργανώσουν και τι σύνθημα θα βρουν, για να διαφημίσουν το παζάρι τους στους υπόλοιπους συμμαθητές τους; Οργανώνουν, λοιπόν, ένα «εικονικό» παζάρι στην τάξη τους και βρίσκουν το σύνθημά τους.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές γνωρίζουν, εξασκούν και χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο της θεματικής ενότητας «ενδυμασία» - Kleidung και αναπτύσσουν έτσι τη λεξιλογική και γλωσσολογική ικανότητά τους.

Παράλληλα οι μαθητές ευαισθητοποιούνται σε θέματα καταναλωτισμού.

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Γυμνάσιο
Θεματική Ταξινομία
Γερμανική Γλώσσα > Καθημερινή ζωή > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) >
Τύπος Διαδραστικότητας
Συνδυασμός παθητικής και ενεργητικής μάθησης
Επίπεδο Διαδραστικότητας
μεσαίο
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Παρουσίαση και εξάσκηση του λεξιλογίου
45λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
σχολική αίθουσα με διαδραστικό πίνακα ή εργαστήριο πληροφορικής
Projekt
45λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Σχολική αίθουσα ή εργαστήριο ηλεκτρονικών υπολογιστών
Διδακτικοί Στόχοι
Να γνωρίσουν οι μαθητές το λεξιλόγιο της θεματικής ενότητας "ενδυμασία"-Kleidung
Να εξασκηθούν στο λεξιλόγιο της θεματικής ενότητας "ενδυμασία"-Kleidung και στην αιτιατική
Να κατανοούν το λεξιλόγιο της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας
Να χρησιμοποιούν το λεξιλόγιο της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας και την αιτιατική
Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα καταναλωτισμού
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
Kleider, Kleidung, Klamotten,
Υλικοτεχνική υποδομή
διαδραστικός πίνακας, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, σύνδεση στο διαδίκτυο

Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Kleider machen Leute (?)» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).