Φάση Σεναρίου

Γερμανική Γλώσσα (Γυμνάσιο)

Kleider machen Leute (?)

2 ώρες

Παρουσίαση και εξάσκηση του λεξιλογίου

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
arbeitsblatt_1-_drastiriotita_7.doc

Einstieg- Aufwärmpase

Εισαγωγή (2΄)

Ο εκπαιδευτικός χαιρετίζει τους μαθητές και τους ρωτά, αν θέλουν να δουν μαζί μία διαφήμιση. Προβάλει το βίντεο στο διαδραστικό πίνακα (Werbung- Δραστηριότητα 1)

Hinführungsphase (5΄)

2η Δραστηριότητα

Ο εκπαιδευτικός προβάλει ξανά το βίντεο, αυτήν τη φορά με τα διαδραστικά στοιχεία. Μέσα από αυτήν την απλή δραστηριότητα κατανόησης προφορικού λόγου, οι μαθητές οδηγούνται σταδιακά στο θέμα της ενότητας (Werbung1- Δραστηριότητα 2)

3η Δραστηριότητα

Ο εκπαιδευτικός ρωτάει τους μαθητές: Warum denkt die Frau, dass Paul ein Mädchen ist? Οι μαθητές εκφράζουν τις υποθέσεις τους. Στο τέλος ρωτάει τους μαθητές: Lernen wir heute die Kleidung kennen? 

Präsentationsphase (5΄)

4η Δραστηριότητα

Ο εκπαιδευτικός δείχνει ένα σύντομο βίντεο, όπου παρουσιάζονται τα διάφορα ρούχα. Σταματάει το βίντεο αν και όπου χρειάζεται ή μπορεί να το επαναλάβει.    ( Kleidung- Δραστηριότητα 4)

Erarbeitungsphase

5η Δραστηριότητα (8΄)

Οι μαθητές καλούνται να κάνουν ανά δύο την δραστηριότητα 5, ένα παιχνίδι πυραμίδας, όπου μπορούν να εξασκήσουν αλλά και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους στη θεματική ενότητα (εξωτερική πηγή, Kleidung- Pyramide- Δραστηριότητα 5)

6η Δραστηριότητα (5΄)

Οι μαθητές καλούνται να κάνουν ανά δύο τη δραστηριότητα 6, εξασκώντας το λεξιλόγιο και την αιτιατική. ( Was trage ich, wenn... - Κάρτες ερώτησης- Δραστηριότητα 6)

Abschlußphase- Transfer

7η Δραστηριότητα (10΄)

Ο εκπαιδευτικός παροτρύνει τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν το voki (www.voki.com) και να περιγράψουν τι φορούν σήμερα, χρησιμοποιώντας και τα χρώματα (Αν ο εκπαιδευτικός κρίνει αναγκαίο, δίνει στους μαθητές το Arbeitblatt 1- Δραστηριότητα 7, για να τους βοηθήσει). Οι μαθητές κάνουν ένα άβαταρ στο voki.com και ηχογραφούν την περιγραφή τους(παράδειγμα:http://www.voki.com/pickup.php?scid=11834843&height=267&width=200). Οι μαθητές χρησιμοποιούν το καινούριο λεξιλόγιο και την αιτιατική. 

8η Δραστηριότητα (10΄)

Παρουσιάζονται οι εργασίες των μαθητών. Οι μαθητές ακούν τις εργασίες και προσπαθούν να ζωγραφίσουν στη "Ζωγραφική" τα ρούχα που ακούν ότι φορούν οι μαθητές. Στο τέλος κάθε περιγραφής προσπαθούν να βρουν σε ποιον ανήκει το άβαταρ και αν οι ζωγραφιές τους ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Έτσι αξιολογούν οι ίδιοι την πρόοδό τους.

 

 


Werbung- Δραστηριότητα 1


Werbung1- Δραστηριότητα 2


Kleidung- Δραστηριότητα 4


Kleidung- Pyramide- Δραστηριότητα 5


Was trage ich, wenn ich... - Δραστηριότητα 6


Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Kleider machen Leute (?)» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
4003