Φάση Σεναρίου

ΣΕΠ (Γυμνάσιο)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

3 ώρες

Φάση Γ – Επεξεργασία,αξιολόγηση, • αναστοχασμός.

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
ftllo_ergasias_4.doc axiologisi.doc fyllo_ergasias_enallaktikes_drastiriotitesepektasi_senarioy.doc

Βήμα 1ο:Αφόρμηση: Προβάλλεται το βίντεο Μύθος του Ερεισίχθονα  Ζητείται από τους μαθητές και τις μαθήτριες  να εκφράσουν τις ιδέες και τις σκέψεις που τους γεννήθηκαν.

Βήμα 2ο: Οι ομάδες στοχάζονται και απαντούν στο φύλλο εργασίας. 4

 

Βήμα 3ο: Αξιολόγηση διδακτικού σεναρίου, συμπλήρωση ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και σύντομο έτσι ώστε να μη γίνει κουραστικό, προκειμένου να διασφαλίσουμε, όσο γίνεται, την αξιοπιστία των απαντήσεων. Αυτή η αξιολόγηση είναι πολύτιμη. Μας βοηθάει να καταλάβουμε τα θετικά και τα αρνητικά σημεία της παρέμβασης, καθώς και τον τρόπο που οι μαθητές τη ζούσαν. Τα μέλη της ομάδας συνέχισαν να κρατούν το ημερολόγιο μετά από κάθε παρέμβαση στο σχολείο σχετικά με α) τη δουλειά τους με τους μαθητές, και β) την προσωπική τους άποψη και τα συναισθήματά τους από την εμπειρία

 

Βήμα 4ο: Κριτική αποτίμηση, αναστοχασμός, προτάσεις για βελτίωση και επέκταση

 


Μύθος του Ερεισίχθονα


Δημιουργός Σεναρίου: Αναστασία Κοτσιαφίτου (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
4034