Φάση Σεναρίου

Μηχανολογία (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)

Λέβητες

2 ώρες

Συγκρίσεις και Χρήσεις

30λεπτά
Φύλλα Εργασίας
sa_sskth_fe_3.pdf sa_sskth_fe_3_a.pdf

Μία από τις επιλογές που πρέπει να κάνουμε σε μια εγκατάσταση κεντρικής θέρμανσης είναι το υλικό κατασκευής του λέβητα. Ο λέβητας ή θα είναι κατασκευασμένος από χυτοσίδηρο (μαντέμι) ή από χάλυβα (ατσάλι). Και το μαντέμι και ο χάλυβας είναι κράματα του σιδήρου που διαφέρουν όμως στην περιεκτικότητα σε άνθρακα. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.


Φυσικά, υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην ποιότητα, τον σχεδιασμό και την απόδοση ανάμεσα σε διαφορετικούς κατασκευαστές μαντεμένιων και χαλύβδινων λεβήτων. Έτσι, το υλικό κατασκευής είναι μόνο ένας από τους παράγοντες που καθορίζουν τη σωστή επιλογή ενός λέβητα θέρμανσης.

Σημαντικό επίσης στην επιλογή ενός λέβητα για μια εγκατάσταση κεντρικής θέρμανσης, ως προς το υλικό κατασκευής του, είναι το φαινόμενο αλλά και ο κίνδυνος ύπαρξης "ηλεκτροχημικής διάβρωσης". 


Ερώτηση πολλαπλής επιλογής

Επιλέξτε (με αριστερό κλικ) την σωστή απάντηση στην παρακάτω ερώτηση.

Ερωτήσεις κατανόησης στη σύγκριση των λεβήτων.


Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών

Κάντε κλικ με το ποντίκι σας μέσα στο πλαίσιο της πρότασης και συμπληρώστε με ελληνικά πεζά γράμματα τη σωστή λέξη.

Επιλέξτε τη σωστή έκφραση.

Επιλέξτε τη σωστή έκφραση κάνοντας κλικ σε μία από τις παρακάτω εκφράσεις.

Ερωτήσεις αντιστοίχισης στη σύγκριση των λεβήτων.

Με αριστερό πατημένο κλικ σύρετε τη λέξη στο αντίστοιχο κενό.

Ερωτήσεις μοναδικής επιλογής.

Επιλέξτε τη σωστή έκφραση κάνοντας κλικ σε μία από τις παρακάτω απαντήσεις.

Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα λεβήτων


Ηλεκτροχημική διάβρωση


Δημιουργός Σεναρίου: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΑΛΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΓΟΜΑΤΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Λέβητες» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
231