Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Η Δομή Επανάληψης

2 ώρες

Προσθήκη της Δ.Ε. στο προγραμματιστικό ρεπερτόριο

25λεπτά

Καταβάλλεται προσπάθεια να γίνει αντιληπτό από τους μαθητές ότι πίσω από μια δομή επανάληψης κρύβεται η αυτο-ομοιότητα εντολών που ενεργούν πάντα στις ίδιες μεταβλητές, οι οποίες όμως έχουν σε κάθε εκτέλεση διαφορετικό περιεχόμενο.


Αν χρειάζεσαι βοήθεια κάνε κλικ στα έγχρωμα σημεία για να δεις την τιμή της μεταβλητής x


Αναστοχασμός


Ενότητες κώδικα


Ίδιες εντολές, άλλο περιεχόμενο μεταβλητής


Από τη σκοπιά του προγραμματιστή


Εμπλουτισμός της Γλώσσας Προγραμματισμού


Ας προσπαθήσουμε να εκτοξεύσουμε τον πύραυλο.

Προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις τη λογική σου ώστε ο συνδυασμός που θα φτιάξεις να έχει νόημα με βάση τη συζήτηση που έχει προηγηθεί.

Χρήση μεταβλητής


Δημιουργός Σεναρίου: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Η Δομή Επανάληψης» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
409