Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Η Δομή Επανάληψης

2 ώρες

Ασκήσεις

40λεπτά

Στη δεύτερη διδακτική ώρα οι μαθητές καλούνται να αντιμετωπίσουν μερικές ασκήσεις σε επίπεδο ψευδογλώσσας ώστε να εξοικειωθούν με τη χρήση της ΟΣΟ, ενώ στη συνέχεια επανέρχεται στο προσκήνιο το πρόβλημα της αντίστροφης μέτρησης (που λειτούργησε ως έναυσμα στην αρχή της συζήτησης) και οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναζητήσουνς στο διαδίκτυο παραδείγματα χρήσης ολοκληρωμένου Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος για ανάπτυξη ρεαλιστικότερης και λειτουργικότερης εκδοχής του αλγόριθμου.


Άσκηση 1: Προσομοίωση πληθυσμού

Στις εντολές που ακολουθούν το σύμβολο 'χ' παριστάνει την πράξη του πολλαπλασιασμού

Διερεύνηση Λύσης (α)


Διερεύνηση Άσκησης 3


Διερεύνηση Λύσης (β)


Άσκηση 4: Έλεγχος εγκυρότητας


Άσκηση 5: Ρεαλιστική αντίστροφη μέτρηση


Σύρε κάθε πλακίδιο με το ποντίκι σου και τοποθετησέ το στην κατάλληλη ημιδιαφανή περιοχή

Κάποια πλακίδια θα περισσέψουν

Άσκηση 3: Προσομοίωση αποχωρήσεων


Σύρε κάθε πλακίδιο με το ποντίκι σου και τοποθετησέ το στην κατάλληλη ημιδιαφανή περιοχή

Μην προσπαθήσεις να χρησιμοποιήσεις όλα τα διαθέσιμα πλακίδια!

Άσκηση 2: Έλεγχος σύνθετων συνθηκών


Δημιουργός Σεναρίου: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Η Δομή Επανάληψης» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
410