Φάση Σεναρίου
Καλλιτεχνική Παιδεία (Γενικό Λύκειο)
Μετατροπή της τάξης σε δραματική σχολή
Ο διδάσκων παρουσιάζει τους συντελεστές της θεατρικής παράστασης, χρησιμοποιώντας τη διαδραστική παρουσίαση. Προκαλεί ολιγόλεπτη συζήτηση για τη σημασία του καθενός από αυτούς. Ζητάει από τους μαθητές να καταθέσουν την εμπειρία τους από την οργάνωση μιας σχολικής παράστασης ή σχολικής γιορτής, στην οποία συμμετείχαν. Στη συνέχεια, παρουσιάζει την αποστολή της τάξης. Τους προτείνει την οργάνωση και λειτουργία μιας δραματικής σχολής. Ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, τους καλεί να επιλέξουν τον ρόλο τους. Η Δραματική Σχολή θα ξεκινήσει τα μαθήματά της. Έχει διδακτκό προσωπικό από όλα τα επαγγέλματα του θεάτρου, το οποίο θα επιλέξει φοιτητές - υποψήφιους ηθοποιούς που θα εγγραφούν στη σχολή. Τόσο οι καθηγητές όσο και οι φοιτητές έχουν καταθέσει στη Σχολή το βιογραφικό τους, στο οποίο αποδεικνύεται η αγάπη τους για το θέατρο. Οι μαθητές θα επιλέξουν, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, το ρόλο που θα αναλάβουν στη δραματική σχολή. Θα συμπληρώσουν βιογραφικό σημείωμα, στο οποίο θα παρουσιάσουν ένα "υποθετικό προφίλ" τους. Θα δημιουργήσει, δηλαδή, ο καθένας ένα ρόλο για τον εαυτό του, τον οποίο θα υποδυθεί. Για την ολοκλήρωση του βιογραφικού σημειώματος, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Οι Επαγγελματίες του Θεάτρου Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΤΡΕΧΛΗ ΖΩΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΕΝΑΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ (Συντονιστής)